Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tai muuten tietäviä...

Pyörin toisinaan tuolla erilaisilla laihdutus- ja painonhallintapalstoilla ja jotenki pistää silmään, et siellä on paljon näitä joilla on joku kilpirauhasen toimintahäiriö.

Ja kysymys on, että onko tosiaan mahdollista, että tämmöisen häiriön kanssa lihoo vaikka söis vaan 1300 kaloria päivässä??? En tajua miten se olis mahdollista?

Kommentit (5)

on valitettavan yleisiäkin suomessa, ja jostain kumman syystä niiden hoito vaan tuntuu olevan todella ongelmallista tai vajaata.

itsekin kärsin vajaatoiminnasta vuosikausia, mielenvikaiseksikin varmaan veikattiin välillä, mutta lopuksi löysin asiantuntevan ja empaattisen lääkärin, sain tutkimukset, asianmukaiset lääkeet, ja nyt voin paremmin kuin vuosikausiin. tästä on nyt vain yksi tie ja se vie eteenpäin :)

täältä löytää paljon tietoa ja vertaistukea, sekä neuvoja sellaislta jotka ovat taistelleet ongelmien kanssa tarpeeksi kaunan jotta tietävätkin mistä puhuvat:

http://www.kilpirauhas.info/foorumi/

ihmisen elimistö hidastuu ts. ruuansulatus ja imeytyminen on todella hidasta jolloin lihoo vaikkei juuri söisikään. mutta kun lääkitykset on sopivat niin silloin elimistön pitäis toimia ihan normaalisti.

mulla on ollut sekä liikatoiminta ja sitten se muuttui vajaatoiminnaksi. ja ihan normaalisti lihon ja laihdun, riippuen mitä syön ja kuinka paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voi mistähän mä saisin hyvän ja asiallisen lääkärin? Olen ihan lopussa ja terv. keskus lääkäri ei osaa auttaa, t, 4 Minne pk-seudulla menisin juttelemaan?

Ja ihan normaalisti söin, lääkitystä ei vaan saada mulla kohdilleen. Ei auta edes 1200kalorin dietit ei mikään. Olen ihan lopussa : (

itselläni testatiin 3 viikkoa sitten ja jotain pientä ongelmaa on. Huomenna uusinta testeihin, joissa katsotaan tarkemmin.

Salaperäisesti lihoin 10 kg kesällä alle kuukaudessa, syynä voi olla keväällä aloitettu lääkitys.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat