Seuraa 

ollaan täs jo puolisen vuotta yritetty vauvaa, mutta ei tunnu tulevan... hyviä neuvoja kaipaisin.... =)

kiitos jo etukäteen!! =)

Kommentit (4)

Yritys aloitettiin 08/06 ja yksi km oli 04/07 ja nyt siis onnellisesti raskaana. Iän puolesta ei siis pitäisi mitään ongelmaa olla raskautumisessa mutta kyllä mekin saimme yrittää aika kauan. Tai ainakin se aika tuntui pitkältä.

En osaa sanoa muita vinkkejä kuin että mulla toimi se, kun aloin greippimehua aktiivisesti juomaan. Samassa kierrossa kun aloitin tuon mehun juomisen, tuli sitten plussa. Liekö tuo sitten sattumaa vain? Tuo raskaus kuitenkin sitten päätyi siihen keskenmenoon.

Ja niinhän sitä sanotaan että sitten kun pystyy unohtamaan tuon vauvan yrittämisen niin sitten tärppää. Uskon siihen, koska olin jo tuon km:n jälkeen luopumassa toivosta, mutta sitten kuinka ollakaan ei mennyt kauaakaan kun taas plussasin.

Kylläpäs tuli nyt tarinaa, liekö mitään oleellista.

Mutta siis, seksiä joka toinen päivä, vitamiinia, greippimehua ja ei liikaa miettimistä.

jotai vitamiineja multi tabs-raskaus yms.

ovulaatiotikut.

muuta en nyt yhtäkkiä keksi.

Tikuista ei mulle ollut hyötyä.

aamu seksi on kuulemma tuottoisampaa ;o)

Meillä kesti esikoisen teko 9kk ja siitä vain on yritys aika pidentynyt :o/

Niiloakseli yk12 eikä loppua näy. Vitonen siis työn alla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ensimmäistä siis yritetään, mutta ei kuulu.... en lääkäriinkää viel haluis mennä... joten siis jos olis jotai mukavii niksejä, ni voitais kokeilla...

pitää kokeilla noita vitamiini juttuja... =) joo pikkuhiljaa alkaa toivo mennä vauvan saamisesta...

vällyjen välissä meillä on kyllä ollut vipinää jo pitkän aikaa, mutta tota aamuseksii vois yrittää sovittaa johonki välii =)

Ei muuta ku greippimehua juomaan =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat