Vierailija

se jonkun toisen sisaruksen syy?? vai onko se vanhempien oma valinta?

Kommentit (8)

Lapsi voi olla, että on loukannut vanhempia, tai niin, että vanhemmat eivät halua olla toiseen lapseen tasapuolisesti yhteydessä. Meillä jälkimmäinen, 34v kärsin siitä, että olin se mustalammas ja roskalaatikko, pistin vuosi sitten välit kokonaan poikki ja elämä alkaa maistua taas..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Esim. isälläni ja veljelläni on yhteinen harrastus, isälläni ja minulla ei ole. On aika luonnollista että isäni tapaa enemmän veljeäni kuin minua, ei siitä minusta kannata syytellä ketään.

Riippuu vähän olosuhteista. Kun asuin ulkomailla, äitini oli paljon vähemmän tekemisissä minun kuin sisarusteni kanssa. Sitten muutin Suomeen ja lähelle äitiäni, ja perustin perheen - äiti oli paljon enemmän minun kuin muiden kanssa. Sitten muutimme toiselle puolelle Suomea, ja taas tilanne muuttui.

Riippuu mm. siitä, miten kiireisiä kukin milloinkin olemme, matkustelemmeko, mikä on perhetilanne, jne. Ja aikuisiällä kullekin on muodostunut tietynlainen suhde äitiin, erikoista olis, jos jokaisella olis samanlainen suhde häneen.

Esim. isälläni ja veljelläni on yhteinen harrastus, isälläni ja minulla ei ole. On aika luonnollista että isäni tapaa enemmän veljeäni kuin minua, ei siitä minusta kannata syytellä ketään.

tai pelottava, niin vanhempien väärä tekohan se on. Toki katkera ilman vanhempiaan jäänyt sisarus voi olla katkera sille toiselle, varsinkin jos tämä avoimesti 'kehuskelee' sillä, miten vanhemmat hänestä huolehtivat.

Tunnen yhden nuoren naisen, joka täysin veljensä tunteista piittaamatta selittää kaikkea sitä, mitä vanhemmat hänen eteensä tekevät, ja miten he jatkuvasti soittelevat jne, vaikka tietää veljensä olevan todella surullinen siitä, että vanhemmat eivät ole hänestä kiinnostuneita. Mutta tämän tytön vika on siis itsekäs tapa puhua, ei se, että vanhemmat eivät ole kiinnostuneita veljestä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat