Vierailija

Kommentit (26)

siis 60 astetta tarvittaessa esipesuineen. Valkaisuaineellista pesuainetta. Jos ei eka kerralla lähde niin seuraavalla sitten. Vaikka pesuohjeessa lukisi 40 niin kyllä puuvillavaatteet kestävät sen 60 ihan hyvin.

Kyllä se Vanishilla liottaminen tehoaa vanhoihinkin tahroihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sitten pesin koneessa, 60 C. Pesuaineen lisäksi sitä jauhemaista tahranpoistoainetta pesuainelokerossa. Mitään tahroja ei ole jäänyt vauvakakoista!

Ja onko tuo tv:ssä mainostettu vanish ihan oikeesti tehokas. Siis toi kaunis vaaleanpunainen bodyn selkämys on kauttaaltaan keltaisena :( Kiitos vinkeistä, lisääkin otetaan vastaan.

Täytyy täst edes SAMANTIEN laittaa pesuun kakkabody,vaikkei se nytkään ollu ku muutaman tunnin kakassa...

Myös henkariin voi laittaa aurinkoiseen paikkaan roikkumaan. Tai vaikkapa roudaat pyykkitelineen aurinkoon ja asetat vaatteen vaakatasoon tahrapuoli ylöspäin.

pois ja sit vasta koneeseen.... :) tätä mä meinasin ja funtsailin.

Aurinkoon kyllä osaan ripustaa pyykkipojilla jne!;)

Juuri pesin BIO SHOUT tahranpoistoaineella. Ihan haalea keltainen läikkä jäi (vitsi kun aurinko ei nyt paista!!:). Täytyy huomenna pestä uudestaan ja toivoa aurinkoista päivää!!!

Eli heti vaate vaihtoon ja pesuun. Vanha tiskiharja, käsisaippuaa, kuumaa vettä ja kunnolla hangaten. Sitten koneeseen tavalliseen pesuun, näin kaikki kakka- ja ruokatahrat lähteneet.

Niihin auttaa se, että samantien putsaa vaatteen, eli kakkatahrat pois tuoreeltaan ja sitten normaaliin pyykkiin. Itse en ole käyttänyt sappisaippuaa, mutta olen kuullut sen olevan tehokasta.

Niin, ja kloritissa liotus auttaa valkoisissa vaatteissa ja kokeile useampia pesukertoja sellaiseen vaatteeseen, josta tahra ei ole lähtenyt pois!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat