Vierailija

Nyt kertokaa kanssasisaret minulle mikä vika minussa on?

Olen naisvaltaisella alalla töissä. Tulen toimeen kaikkien kanssa "hyvää päivää" asteella. Mutta siitä sitten eteenpäin onkin hyvin vaikeaa. Vaikka olen mielestäni kiltti jne, niin saan lähes aina huomata olevani ulkopuolinen. Tulen aina toimeen miesten kanssa sekä osan naisten, mutta joku osa naisista tökkii pahemman kerran?? En ymmärrä missä on vika? Olen mielestäni aika suora ja avoin ihminen, en puhu pskaa selän takana. Tykkään tehdä töitä miesten kanssa.

Keryokaa missä mättää?

Kommentit (14)

ärsytä kuin yhdentyyppiset naiset: sellaiset, jotka just " tulee tosihyvin miesten kanssa toimeen" - tarkoittaen sitä, että jos on vaikka juttelemassa jonkun naispuolisen työntekijän kanssa, ja joku mies tulee tilanteeseen, niin koko tämän naisen huomio kiinnittyy sen miespuolisen miellyttämiseen... ja kaikki mitä miehet sanoo on tällaisen naisen mielestä niin mahottoman fiksua, ei väliä, vaikka joku nainen olisi hetkeä aiemmin sanonut saman asian, silloin se oli merkityksetöntä.

Meidän töissä on onneksi vian yksi tuollainen nainen ja 20 normaalia. Mutta tuo yksi varmaan luulee, että kaikki on sille tosi kateellisia tai jotain...

kiltteys kannattaa kyllä unohtaa- jämäköitä itsetuntoasi...juorukerhot kannattaa välttää edelleenkin

ps kaikkia ei voi miellyttää- eikä tarvitsekaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä en tunnista ollenkaan tuollaista meininkiä omalta työpaikaltani. Mua kovasti ihmetyttää jos oikeasti on niin, että kaikki muut naiset siellä työpaikoilla on hirveitä selkäänpuukottaja narttuja, ja vain te olette ihanan täydellisiä ihmisiä, jotka sitten toisten ilkeyden takia jää ulkopuolisiksi... kannattaa oikeassti katsoa myös siihen peiliin, jos ongelma on jatkuva ja toistuu useissa työpaikoissa.

Olen kaikkeni oikein yrittämällä yrittänyt, osallistua keskusteluihin yms., mutta en vain jotenkin saa "kontaktia" työkavereihin ja tuntuu tosi ikävältä jälkeenpäin. En ole "päällepäsmärityyppi", enkä huomauttele epäkohdista, mutta silti jään aina ulkopuoliseksi keskusteluissa. Tuntuu, että minut ikäänkuin unohdetaan kokonaan tai suljetaan ulkopuolelle, vaikka kuinka osallistuisinkin niihin. En ole myöskään tosikko ja huumoriakin löytyy, en vain tiedä, miksi näin.... :(

Sanon kyllä asiat aina tosi suoraan, joten voi johtua siitäkin. Luulen, että jotain kateutta se lienee enimmäkseen. En vaan tarkalleen tiedä miksi.

Näin mä uskon!

Mä en jaksa juoruilla, ei vois vähempää kiinostaa ne typerät valtajutut töissä. En kuulu mihinkään kuppikuntaan, jotenka minulla ei ole läheistä suhdetta kenenkään työkavereista.

älä hae sitä itsestässi.

Varsinkin jos tulet juttuun miesten kanssa, se jo liikaa eräille

Ja kun et halua juoruta ja puhua paskaa aina poissaolevasta hlö, et kuulu joukkoon.

Oletko nuorempi tai kauniimpi kuin valtaosa naisista työpaikalla? Jos vastaat kyllä, se jo yksi syy lisää. Naiset niin kateellisia.

mulla on nähtävästi miehinen tapa selvittää asioita. mun mielestä esimerkiksi työpaikan ongelmakohdista voidaan puhua kohteliaasti suoraan, mutta naiset monesti käsittää minkä tahansa kritiikiksi itseään kohtaan. jos sanon että jotain voisi tehostaa niin kuulija käsittää "sä teet asiat huonosti"... en jaksa sitä naisten kiertelyä ja kaartelua, musta täysin tarpeetonta. onneksi en kaipaakaan sisäpiiriin, työntekijänä olen hyvä ja tehokas.

Lainaus:

mulla on nähtävästi miehinen tapa selvittää asioita. mun mielestä esimerkiksi työpaikan ongelmakohdista voidaan puhua kohteliaasti suoraan, mutta naiset monesti käsittää minkä tahansa kritiikiksi itseään kohtaan. jos sanon että jotain voisi tehostaa niin kuulija käsittää "sä teet asiat huonosti"... en jaksa sitä naisten kiertelyä ja kaartelua, musta täysin tarpeetonta. onneksi en kaipaakaan sisäpiiriin, työntekijänä olen hyvä ja tehokas.

Se, että joku "kehtaa" mennä ja yrittää oikeasti selvittää ongelmat ja puhdistaa ilmaan sen sijaan, että olisi hiljaa päivänselvästä asiasta jonka kuitenkin kaikki tietävät ja pystyisivät myöntämään, mutta kun sitä juorukerhoa ja selkäänpuukottamis meininkiä on vaan paljon "kivempi" harrastaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat