Vierailija

Kommentit (12)

puhumista silmällä pitäen! Meillä imetään kaikki pilleillä nykyään, koska suun lihasten pitää harjaantua. Puheterapeutin ohjeita. Joten tuskin tuosta haittaa on!

Meidän taapero juo tavallisesta nokkamukista, ja ihan normaalista lasistakin. Osaa juoda niistä. Mutta taikamuki on paaaaaljon kätevämpi, ei tarvitse jatkuvasti mopata lattiaa kun pikkuherra päättää kääntää kuppinsa nurin.

Vierailija:

Lainaus:

Näin meitä evästetty neuvolasta. Ja ei ole koskaan ollut sellaista imettävää systeemiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

2.5v juo ruuan kanssa lasista ja muuten juo maitoa välillä taikamukista ihan siitä syystä, että taikamukista menee 2dl kerrallaa, muuten ei tulisi tarpeeksi maitoa päivässä.

siinä tilanteessa kun juomisen taitoa opetellaan, on riski, että ei opi juomaan imemättä kovin helposti, jos käytetään tuollaista taikamukia, josta on imettävä kuten pullosta ja rinnastakin. Siis se voi vaikeuttaa tämän taidon hankintaa. Itse en ole halunnut sellaisia vaikeuksia, joten meillä ei ole taikamukeja käytetty, vaan ollaan käytetty tavallisia nokkamukeja. Ei haittaa, jos maitoa läikkyy. Pyyhitään sitten rätillä pois.

Mun mielestä tuon ikäiselle on täysin normaalia juoda nokkiksesta, mutta nokka ei saisi olla sellainen, mistä joutuu imemään, vaan mistä kaadetaan maitoa suoraan suuhun.

Imetäänhän pillistäkin, ja aikuisetkin juo vielä pillistä...

Taikamuki on nimenomaan sellainen nokkis, josta juomaa tulee imemällä. Ei läiky eikä kaadu maidot vaikka napero viskoisi mukia pitkin seiniä.

Vierailija:

Lainaus:

Mun mielestä tuon ikäiselle on täysin normaalia juoda nokkiksesta, mutta nokka ei saisi olla sellainen, mistä joutuu imemään, vaan mistä kaadetaan maitoa suoraan suuhun.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat