Vierailija

Lupasin lainata ystävälleni vauvanvaatteita ja koska itse vielä haaveilen toisesta lapsesta tahtoisin kaikki lainaamani vaatteet varmuudella takaisin. Olenkin miettinyt viitsisinkö antaa hänelle vaatteiden mukana listan lainaamistani vaatteista, jotta hän palauttaessaan muistaa mitkä vaatteista kuului meille. Ystäväni kun kuuluu saavan vaatteita lainaan muiltankin.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainasin tutulleni vaatteita ja sain ne takaisin erivärisinä kuin mennessä. Valkoiset vaatteet olivat vaaleanpunaisia ja esim. vaaleanpunaiset vaatteet olivat semmoisia harmahtavia. Ei taida osata pestä pyykkiä... Mutta otin opiksi enkä enää lainaa vaatteita. Voin kyllä laittaa ne sitten kiertoon kun tiedän, etten itse enää hanki lisää lapsia.

joitakin " tärkeitä" vaatteita en ole lainannut koska olen halunnut säilyttää ne seuraavalle lapselle.

Vaatteet myös kuluvat ja voivat vaikka hukkua joka ei minua ainakaan haittaa niiden vaatteiden kohdalla joita olen lainannut.

Itse en anna lainaan enkä ota vastaan. Monella tuntuu ongelmia vaatteiden takia syntyneen :( :(. Jopa " ystävyys" katkennut !

Eihän niiden VOI vaatia tulevan samassa kunnosa takaisin, kun ovat lähteneet. Mitä, jos vaatteeseen tulee tahra, joka ei irtoa sitten millään? Siitä se sota sitten nousee....

niin voit sitten saadessasi vaatteet takaisin mainita " hei olikos sulla se sininen hupparikin lainassa..." jos jotakin puuttuu. Listan antaminen vaatteiden mukana on ehkä vähän tökeröä, vai? Itse olen tosi tarkka ja annoin jokaisen lainaamani vauvanvaatteet takaisin kyllä ihan siinä kunnossa jossa lainasinkin, paitsi yhdessä mekossa pieni silitysmoka.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat