Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kenellä viime aikaisia kokemuksia 4Dstä - saako Tapio Kurki enemmän kannatusääniä kuin Bruno Cacciatore?

Kiitos!

Kommentit (8)

Moro - kiitos kommenteistanne. On tämä aikamoinen mainospaikka tämä meidän keskustelukerho: ) Päätin vaihtaa 4Dultra-ajan T. Kurjelle, mutta ajat ovat loppuunmyytyjä elokuun loppuun, eli Brunolle menen parin viikon päästä.

En usko että hänkään toki huono, mutta kuvauksenne Kurjesta vaikuttivat myönteisimmille.

Nins

Ei ehkä kaikkein miellyttävin persoona, mutta osaa hommansa. huomasin meidän kuopuksella suulakihalkion, jota moneen kertaan etsittiin myös naistenklinikalla, mutta siellä sitä ei nähnyt kukaan. no syntymän jälkeen huomattiin, että olihan se siellä niin kuin Bruno viekkasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kävimme viikko sitten Tapio Kurjella ja vaikka oli kallis 157e niin olin todella tyytyväinen. Saatiin kasvokuvaa vaikka istukka oli todella pahasti tiellä. Saatiin heti kättelyssä selville sukupuoli. Ja dvd tallennetta on 17minuuttia. Ja paljon kuvia.

Todella mukava ja tarkka ja selostaa hyvin.

Itse tykkäsin. Tästä toisesta lääkäristä itselläni ei ole kokemusta.

Tapiolle muuten kannattaa varata aikaa ajoissa. Kun varasin aikaa niin ensimmäinen aika löytyi neljän viikon päähän.

Tsirppana rv 25+1

Ihan mielenkiinnosta kyselisin, miten tuon suulakihalkio näkyi ultrassa? Katsoiko jotain suulaen luiden rakenteita? Minulla esikoisella on suulakihalkio (leveä). Minulle väitettiin Naistenklinikan sikiötutkimusyksiköstä, että sitä ei ole mahdollista nähdä ja sen vuoksi minun ei kannattanut tätä toista lasta tutkituttaa. (Huulihalkio on eriasia, se voidaan nähdä ihan tavallisellakin ultralla) Jos Cacciatore sen pystyisi näkemään, olisi kiva tietää asiasta etukäteen. Tietäisi sitten mitä on odotettavissa (esim. imetyksen ja syöttämisen jne suhteen).

Minäkin annan ääneni. Kävin siellä pari viikkoa sitten viikolla 25+ ja tutkimus oli tosiaan tarkka. Selosti hienosti kaikkea, sukupuoli selvisi ja mies oli mukava. Sain itseäni auttavan kirjallisen selosteen vauvan isosta koosta, joka toivottavasti auttaa tarkempaan synnytystapa-arvioon pääsyssä. Brunosta ei ole kokemusta mutta tuonne Felicitakseen menisin toisenkin kerran. Tutkimusaika oli tosi reilu eli siellä ehdittiin käydä läpi asioita ja tutkimusta tuli nauhalle 20 minuuttia. Kaikin puolin hieno kokemus!

t: Typykkä ja neiti syyskuu 28+

Itseasiassa meidän pojalla tuo pierre robin sekvenssi johon liittyy halkio. Eli siis Bruno tutki leukaa tosi tarkkaan, sanoi että ei saa luuta kunnolla näkyviin ja että hän epäilee olemattoman leuan koon perusteella pierre robinia. Joten itse halkiota ei varmaksi nähnyt kertoi vaan sen liittyvän tuohon sekvenssiin.

Naistenklinikan sikiötutkimusyksikössä kävin sitten koko loppuraskauden kuukauden välein ja siellä suurin osa lääkäreistä oli sitä mieltä että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei löydy. Mutta heti syntymän jälkeen kun sain vauvan rinnalle ja näin sen leuan osasin kysyä myös halkiosta. ja löytyihän se. Joten kyllä meille ainakin oli helpompaa tietää siitä etukäteen, vaikka ei tiennytkän mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Mutta mikäli joskus meille vielä lapsia tulisi niin kyllä haluaisin tuon tutkittavan tarkkaan jo raskausaikana.

Olethan mukana yahoon halkiosivuilla. Siellä on juuri vastikää keskusteltu raskaudenaikaisista tutkimuksista ja siitä pääseekö halkiolastenäidit automaattisesti tutkimuksiin seuraavassa raskaudessa. Olen ainakin sieltä ymmärtänyt että halukkaat ovat päässeet naistenklinikalle sikiötutkimusyksikköön.

Kummallakin olen käynyt, mutta Tapio saa ääneni, koska tunsin, että lääkäri todellakin tutkii meitä, eikä olo ollut kuin liukuhihnalla kuten Brunon luona. Kumpikin lääkäreistä on perehtynyt 3d ja 4d ultriin. Ja tosiaan Tapio kurki antaa kunnon selostuksen, jos on jotain kysyttävää, ettei jää epäselväksi.

Ei tosin kokemusta toisesta.

Vastaanotto oli pitkä 45min ja perusteellinen. Tapion tapa kuunnella ja olla kiinnostunut potilaasta teki vaikutuksen. Siinä käytiin edelliset raskaudet läpi ja tuleva synnytyssairaalakin. Tarkasti myöskin äidin terveyttä ja esim. testaili onko turvotusta. Ultratessa tuntui olevan todella tarkka ja ammattitaitoinen, sain selityksen kaikkeen mitä kysyin. 4D ei meillä täysin onnistunut kun vauva oli jo laskeutunut ja viikkoja 30. Sukupuolesta sanoi olevansa 100%:n varma ja selitti myös senkin anatomian ja mihin sukupuolen näkeminen perustuu:) Aikamoinen sanelukone jos haluat vastauksen askarruttaviin kysymyksiin.

Olisin maksanut niin hyvästä palvelusta enemmänkin.

Lumituuli ja poju rv35+3

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat