Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vittu menee kohta hermot yhden huutismyyjän kanssa. ov

Vierailija

Voitin yhden konsopelin, mutta myyjä lähetti ihan väärän pelin. Kotelo ja ohjeet on kyllä oikean pelin, mutta itse pelilevy on aivan vika pelin.

Laitoin myyjälle heti viestiä, kun huomasin asian ja kysyin, että mitäs tehtäisiin. Palauttaako hän rahani ja mä postitan pelin takaisin. Myyjä vastasi pelkästään, että oho, sori olisi pitänyt olla huolellisempi ja tarkistaa peli ennen lähetystä ja kyllä se varmana on vielä pojalla. Ja hänpä kysyy pojaltaan, kun tuo tulee koulusta.

Tästä viestistä on nyt parisen viikoa ja mitään vastausta myyjältä ei ole tullut eikä myöskään rahoja takaisin (tilinumeron annoin yli viikko sitten). Muuten voisin juu pitää tuon väärän pelin itselläni, mutta meillä on jo tuo ja sekin on menossa myyntiin jahka ehdin taas kuvata myytäviä kohteita.

Voiko tässä tehdä mitään muuta kuin niellä vitutus?

Kommentit (1)

Vierailija

Yksityisten välisissä kaupoissa ei ole minkäänlaista kuluttajansuojaa. Jos haluat rahat oikeusteitse takaisin, niin se on lievä petossyyte, joten sitten mars poliisin luokse. Sillä konstilla voi ehkä saada rahansa takaisin. Osta ensi kerralla kaupasta, siellä pitäisi toimia kuluttajansuojalaki turvanasi.

Uusimmat

Suosituimmat