Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Ihan uteliaisuudesta kyselisin, että mitenkähän kestäisivät Hauckin joggerit? Olisivat halvat ja ihan hienot. Ohessa linkki esimerkistä. Näitä ei varmaan myydä suomessa? Että paljonkohan maksaisivat täällä.

http://www.spielparadies.de/details.asp?Artikelcode=1006.310021&ID=27118...

Jos joku vielä osaa saksaa niin hyvin että selvittää onko tässä lukittava etupyörä? En välttämättä lähde tilaamaan, mutta joggerit kakkosrattaiksi houkuttaisivat.. Tai suositelkaa hyviä, miel. edullisia.

Kommentit (5)

jos haluat juoksemiseen rattaat uskallan väittää että BabyJogger on ehdottomasti paras siihen tarkoitukseen. Ei kannata paljon muista edes haaveilla. Niitä saa Minimaraton nimisestä liikkeestä Suomesta. www.minimaraton.fi

Yleiseen käyttöön nuo näyttävät ihan hyviltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vaan ihan päivittäis käyttöön toisiksi rattaiksi. Juoksuun en suosittelisi mitään rattaita jossa on kääntyvä etupyörä vaikka olisikin lukittava.

Mun ystävällä on tuollaiset samanlaiset mutta vanhempaa mallia eli etupyörä ei käänny. Ihan ok rattaat hintaansa nähden. Kankaat vähän huonot ja muutenkin heppoisen oloiset jos vertaa moniin kalliimpiin rattaisiin mutta ei mitenkään huonot ollenkaan. Hauckhan tekee tosi paljon rattaita mm kalliimmat I´coon rattaat joten osaavat kyllä homman.

Muistaakseni näin noita myynnissä Mannerheimintiellä olevassa tukkumyymälässä. Ainakin samanlaisia tuplarattaita oli. On mulla muistikuva että joku muukin myisi niitä mutta taatusti on Suomessa paljon kalliimmat. Ja kun siitä on jo aikaa niin en tiedä onko kysesitä liikettä enää olemassakaan

Olen katsellut noita samoja, tosin se paikka, jossa niitä olen nähnyt, myy niitä kalliimmalla eli kiitos vinkistä.

Minulla on juuri 2 v täyttänyt poika enkä enää tarvitse uusia rattaita, mutta vielä olisi kiva ostaa yhdet...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat