Vierailija

Sivut

Kommentit (43)

Kerran olen kyllä yhdelle autoani kolhineelle miehelle pitänyt puhuttelun. Hän vielä kehtasi väittää, ettei autoon tullut mitään jälkeä vaikka selvästi ruskeassa autossani näkyi hänen punaisen autonsa maalia.

Mua vain ottaa aivan älyttömästi päähän nämä autojen kolhijat. Itselläni on lähes museorekisteröintikunnossa oleva 70-luvun auto, jossa on ainakin kaksi kaupan parkkipaikalla tullutta kolhua. Eikä kyllä kukaan ole ilmoittautunut niiden tekijäksi. Ei ole mitenkään halpaa niitä alkaa korjata ennen museorekisteröintiä.. Nykyään tämä auto onkin mahdollisimman kaukaisessa parkkiruudussa, jos sillä kauppaan lähden.

Meidän kohta 5-vuotias poika on tarkoin opetettu siihen, ettei vieraiden autoihin saa koskea (ei itseasiassa oman autonkaan maalipintaan). Hän istuu käyttöautossamme takapenkillä reunapaikalla ja sen puolen takaovi on lapsilukossa, joten ehdin aina itse avaamaan hänelle oven ja varmistamaan, ettei pääse kolhimaan naapuriautoja.

Luulen kuitenkin, että suurin osa noista kolhuista tulee aikuisten aiheuttamina :o(

Mutta vahinko voi silti sattua joskus. Silloin otan kuvan vahingosta, jonka sain aikaan, jätän yhteystietoni ja häivyn häpeillen paikalta. Että pistelis vihaksi, jos sattuis käymään tuollainen moka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Esim. johonkin ostoskeskukseen mennessäni laitan parkkipaikalla muistiin autoni vieressä olevien autojen rekisterinumerot tällaisten kolhaisujen varalta. Epärehelliset jääköön kiikkiin!

Vierailija:

Lainaus:

Viime syksynä yks naikkonen sai kivan laskun, terveisiä sille latvianeukolle vaan !

Ei oikein toimi, jos naapuriautot vaihtuvat useasti.

Joku eukko yritti mulla maksattaa kolhunsa, laittoi postia että maksa tai vakuutuksesi maksaa. Kuulemma oli kuvakin autostani. Joopa joo.

En maksanut eikä vakuutuksenikaan mitään maksanut. Dorka ämmä yritti maksattaa omat kolhunsa muilla. Autoni oli ollut tuon eukon auton vieressä, mutta autossani ei ollut mitään jälkea kolhusta.

luulevat että jätän yhteystietoni.....

Kerran poikani kolhas vieressä olevan paku mersun takalokasuojaan järkyttävän kolhun, äkkiä poistuimme paikalta. Omaan autooni ei tullut mitään jälkeä.

Siis ei mikään pelkkä pikku kolhu maalipintaan? Meidän auto on 5 v. vanha eikä siinä ole vielä kyljissä mitään lommoja, vaikka pääkaupunkiseudulla asutaan ja käydään kauppakeskusten ahtaissa parkkihalleissa.

Kerran kyllä oli aika lähellä, kun istuttiin lapsen kanssa autossa ja odotettiin miestä kaupasta. Viereisellä autolla lähti joku keski-ikäinen pariskunta, ja rouva löi ovensa meidän auton kylkeen sellaisella voimalla, että pamaus kuului ja koko auto heilahti. Olin ihan suu auki moisesta toiminnasta ja pomppasin ulos autosta samalla kun ukko kaasutti vauhdilla pois paikalta. Rekkarin sain kuitenkin ylös, mutta onneksi sitten meidän autoon ei tullut mitään jälkeä, ilmeisesti naapuriauton ovi osui just siihen ovessa olevaan listaan.

Vierailija:

Lainaus:

Viime syksynä yks naikkonen sai kivan laskun, terveisiä sille latvianeukolle vaan !

eihän sitä tarvii maksaa, vakuutuksethan on kolhuja varten.

Joku teistä kumminkin on kolhassut meidänkin autoa. Ei haluta menettää vakuutuksen bonuksia, joten itse joudutaan hoitamaan lommot.

Että haistakaa paska, toivottavasti joku mällää teidän autot ja kaahaa pian pois paikalta.

" sim. johonkin ostoskeskukseen mennessäni laitan parkkipaikalla muistiin autoni vieressä olevien autojen rekisterinumerot tällaisten kolhaisujen varalta. Epärehelliset jääköön kiikkiin!"

Meillä on käynyt niin, että viereisen auton omistajat täräytti auton kylkeen niin, että varashälytin alkoi hutaamaan. Käännyttiin heti takaisin ja nähtiin vain pois kiirehtivien takinliepeet. Auton ovi lommoilla.

Otettiin auton rekkari ylös ja tehtiin ilmoitus poliisille joka jäljitti auton omistajan. Vaan eipä saatu maksamaan. Nolona oli kuulemma ollut kun poliisi oli soittanut ja poliisi kertoi pitäneensä sellaisen puhuttelun ettei toiste tommoista tee mutta mitä se meitä lohduttaa??

Itseltä tuuli kiskaisi kerran autonoven volvon kylkeen ja puskuriin jäi aika jäljet. Jätin yhteystietoni tuulilasiin anteeksipyynnön kera. Kohta soittaa ilosen kuuloinen mies joka sanoo, että voi näitä sattuu ei haittaa. Kyllä hän saa ne jäljet pois mutta kiva kuitenkin kun ilmoittauduit. Ja oikein mukavaa kesää sinulle...

Eli rehellisyys kannatti.

Vierailija:

Lainaus:

Esim. johonkin ostoskeskukseen mennessäni laitan parkkipaikalla muistiin autoni vieressä olevien autojen rekisterinumerot tällaisten kolhaisujen varalta. Epärehelliset jääköön kiikkiin!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat