Seuraa 

Minulla on mahdollisuus lähteä lomalle (4vrk) ulkomaille, mutta nyt matkan lähestyessa alkoi omatunto soimaamaan...kotiin jäisi poika (2v2kk) ja isänsä kanssa, silti jotenkin ahdistaa. Mielessä pyörii vain kuva kotiin paluusta, miten poika protestoi ym. ja sotken nyt niin seesteisen kauden...tiedän että kuullostaa tyhmältä, mutta kuten risvien välsitä paistaa, en ole juuri ollut poissa kotoa.

Kommentit (2)

Minä kyllä suosittelen jos vain on mahdollisuus.

Minä itse olin juuri pari viikkoa mieheni kans pois kotoa kiertämässä eurooppaa kahdestaan. Ikävä vaivasi välillä mutta ihmeen vähän. Meillä kotiin mummon ja vaarin kans jäi kohta 7 vuotias poitsu ja 1,5 vuotias tyttönen. Minulle oli eka kerta kun olin tytöstä erossa yön yli, poitsu meillä on kokenut matkaajaa mummon kans milloin missäkin. Mutta hyvin meni kaikilla osapuolilla. Poika vähän ikävöi mutta tyttöhän ei oikeestaan vielä ymmärtänyt ikävöidä. Ja kun olivat kuiten meillä kotona tutussa ympäristössä niin oli helppoa kaikin puolin.

Itse olin kyllä väsyneempi reissun jälkeen kuin sinne lähtiessä mutta matkailu avartaa meillä oli ihana matka kahdestaan miehen kans halki euroopan espanjaan autolla ja lentäen takaisin.

Suosittelen irtiottoa :)

(toisen vastaajan väitettä, että puolitoistavuotias ei muka ymmärrä ikävöidä, kun molemmat vanhemmat ovat noin pitkän aikaa pois pidän kyllä ihan puppuna)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat