Vierailija

Olen saanut elämäni ensimmäisen orgasmin pari kuukautta sitten. Taika löytyi klitoriskiihottimesta.

Jo seitsemän vuotta yhdessä olleen pariskunnan seksielämän tämä läpimurto tietysti laittoi täysin sekaisin ja vällyt on pölisseet päivittäin. Tämä kaikki on tietysti pelkästään positiivista, mutta:

Onko kaikkien naisten orgasmit sellaisia HULLUN KOHTAUKSIA? Mä huudan, tärisen, sätkin. Ei sitä mitenkään voi hillitä. Eihän siinä muuten mitään, mutta meidän täytyy mennä yläkertaan, ettei lapsi herää. Olisi kiva harrastaa seksiä ja saada orgasmeja omassa sängyssä!

Oppiiko tätä ajan kanssa hillitsemään?

Ja niistä seksivälineistä vielä. Mitkä on teidän suosikkeja? Ollaan nimittäin ajateltu tilata lisää...

Voisiko joku toinen kiihotin tuottaa hillitymmän orgasmin, kun tuosta jo olemassa olevasta saan siis pelkästään näitä hullun kohtauksia... Vai onko ongelma minussa, eikä välineillä muuksi muutu...

Ja enkä mene seksi-palstalle, siellä liikkuu vain idiootteja!

Sivut

Kommentit (68)

Kun tulee maata järisyttävä orasmi ei mikään vaimenna minua :) varmasti naapuritkin kuulee kun meillä harrastetaan seksiä. Minä en ainakaan voi mitenkään vaimentaa ääntäni silloin ja olen saanut orasmeja todella pitkään

hintaan 36 e.

Maksoin kiihdyksissäni 4 e enemmän tuolla Kaalimadossa. Toiv. ap ei ole mikään katala Kaalimadon kätyri, alias myynninedistäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis kaalimato piste comista tilattu.

Aluksi käytetään koko vehjettä kumilötkö+täristin ja jossain vaiheessa otan täristimen pois ja asennossa, jossa nostan jalat mieheni olkapäille käytän sitä pelkkää täristintä.

Nyt jo onnistuu muissakin asennoissa, mutta aluksi tämä oli helpoin.

ap

Itse saan orgarmin ilman lisätarvikkeita. Välillä laimeampi,välillä vahvempi, joskus ei ollenkaan (synnytin hiljattain). Sitä ääntä on kyllä vaikea pidättää. Tosin jos on AIVAN RENTO, niin ääni voi yllättäin jäädä pois..havaittu joskus, ei vaan aina onnistu.

Mutta ei se tunne silti laimene minnekään jos orgasmi tulee :) Onnea löydöstänne. Olen myös löytänyt orgasmin saamisen onnen miehen kielen ja sormien kautta. Myös peniksellä se onnistuu.

Yritetty on, vaan eipä ole toiminnassa mokoma laitos... Sähköpostit palautuu takaisin lähettäjälle ja puhelinnumeroon ei saada yhteyttä.

Kaalimadosta tilattiin sellainen kiihotin, jota voi käyttää yhdynnän aikana. Peniksen ympärille laitettava muotoiltava muovilötkö, jonka sisällä on irrotettava sellaine reilu 5cm mittainen kynämallinen täristin. Ihan kiva käytettynä sen lötkön kanssa, mutta sillä pelkällä täristin osalla saan nyt näitä orgasmeja. Reilu 30e oli muistaakseni hintaa tällä.

Vielä vastauksia odottelen... Jos oppisin jotenkin hillitsemään orgasmin, niin voitaisiin rakastella paljon vaivattomammin ja useammin..

ap

Luulisin että sitä oppii itsekin hillitsemään. En tosin varmaksi osaa sanoa, mulla kun on (onnekseni) ollut jo monta vuotta aikaa harjoitella. Lisäksi mulla tulee erilaisia orgasmeja. Joskus laimeampia, toisinaan ihan uskomattomia.

kielivibra on kyllä ehdoton suosikki. Tosi pieni ja hiljainen ääni. Ei häiritseviä johtoja. Mahtuu taskuun, voit ottaa mukaan minne vaan ja kun mieli tekee niin hommiin. Ei siis ole pakko käyttää kielessä.

Aika hintava on mutta sen väärti. :))

www. edenfantasys. com/HANDS-FREE-VIBRATING-PLEASURE-RING-/adult-toys-dvds-15022

...että kannattaa miettiä, haluaako ostaa koko ajan uusia nappiparistoja. :|

ja saan sillä parissa minsassa hyvät orkut. Mulla on ollut iät ja ajat iso kasa erilaisia klittakiihottimia ja dildoja, mutta toi on kyllä paras tähän asti. Nimenomaan siten käytettynä, että ottaa sen soikean täristinosan irti ja käyttää sitä. NAM:)

Muut välineet -> hieromalaitteet. sieltä löytyy.

Mutta niinkuin siitä pienestä kuvasta paketin kyljestä näkyy, niin se pieni metallin värinen täristin on ainakin mun silmään ihan tavallinen peruskiihotin. Tai samalta se minusta näyttää kuin monet muutkin, muita en siis ole koskaan kokeillutkaan.

Täytyypä varata seuraavalla kerralla joku sopiva " suukapula" :) Tyynyä olen koittanut, mutta ei sekään ole ollut kovin toimiva ratkaisu.

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat