Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (31)

saareen. Ei sähköä, kaasujääkaappi ja ulkohuussi, merta saaren ympärillä.

Kalastamaan otettu pelastusliiveissä vaunukopan kanssa.

Minusta tämä on ollut ihan luonnollista !!!! Merivedellä on pesty vauvan peppu, sadevettä käytetään saunassa, juomavesi kannetaan mantereelta.

Tosin yleensä on oltu vain 3-4 päivää kerrallaan saaressa.

Ja 2 vanhinta rakastavat tätä paikkaa. 3 on vielä niin pieni ettei voi lausua mielipidettään....

terv 3 pojan äiti

Sehän ilo matkailussa juuri on, että silloin toimitaan eritavalla, kuin jokapäiväisessä arkielämässä. Asenteesta täysin kiinni koko juttu, se on jutun juoni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä tosin yksivuotias, joka syö kaiken ja kiipeää kaikkialle. Lisäksi uhmaikäinen Mökki siis saaressa ja ilman ns. mukavuuksia. Mielestäni on turha haukkua toisella tavalla tekeviä tolloksi. Ja myönnän, olen kehä kolmosen sisäpuolelta. Mitä siitä? Lomailemme maalla mummolassa, jossa on sisävessa ja vesihana. Ihanaa grillata lasten kanssa ja rentoutua ja nauttia puiden suhinasta. Ilman mukavuuksia tuskin nauttisin. Mielestäni siinä ei ole mitään kehumista, että viihtyy lasten kanssa tietyissä olosuhteissa. Onneksi olemme erilaisia.

mutta on tietysti työläämpää kuin kotona (jossa teillä varmaan on sisävessa sekä lämmin- ja kylmävesihanat). Eli jos haluaa relata ja lomailla ei kannata lähteä. Mutta siis pärjää, jos haluaa.

Hankalaa se kyllä saattaa olla. Mä en yhtään tykkää tollasista olosuhteista, saati sitten että vauva olisi vielä hoidettava siellä. Mutta pärjäisin, sen tiedän.

Hyvin pärjäs. Saunassa pestiin, kun se lämmitettiin, maito lämmitettiin vesihauteessa.

Kaiken kestää, kun lähtee sellaisella asenteella. Oli oikein hyvä reissu.

Ota avuksi niitä pyllypyyhkeitä, " pienemmät" tuhrut voi pyyhkiä niillä, ei tartte aina olla pesemässä.

Ihan pienestä ollaan viety ja meidän lapset nauttii olostaan mökillä.

T. Äiti 2*lasta (nyt 3 v.)

Anna kun arvaan: ruokakauppaankaan et pääse ennen kun mies tulee töistä lapsen seuraksi?

Vierailija:

Lainaus:

Itse en taaperoni kanssa jaksaisi lähteä. Ehkä parin vuoden päästä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat