Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen ollut pienten lasten äiti jo yli 15 vuotta. Tuntuu, että en sinä aikana ole ollut juurikaan lomalla, vaikka lomaa töistä onkin ollut. Pyykinpesua, ruoanlaittoa ja lasten vahtimista riittää ainakin joka päivälle. Ja tietty sitä, että keksii, mitä lapset lomalla tekisivät. Mitä sinä teet sellaista, että loman jälkeen tunnet itsesi levänneeksi ja rentoutuneeksi, kun kumpaakaan ei pienten lasten perheessä voi harrastaa?

Kommentit (10)

Meillä on kolme; 2, 5 ja 7 -vuotiaat. Minusta tuntuu lomalta mikä tahansa rutiineista poikkeava.

Jos vaan rahaa löytyy, niin kannattaa lähteä esim. reissuun johonkin, yöpyä hotellissa, syödä ravintolassa ja nauttia kesästä. Meillä oli viime vuonna lasten kanssa ihana loma, kun päästiin mukaan miehen työmatkalle Turkuun ja Poriin. Oltiin tosiaan hotellissa ja päivät kulutettiin lasten kanssa tutustumalla uusiin leikkipuistoihin ja nähtävyyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joka lisääntyisi eron myötä. Myös taloudellinen tilanteemme paranisi rutkasti.

Vaan kun rakastan tuota miestä ja hän minua! Liittomme on hyvä ja kestävä, ero ei siis ole ratkaisu.

Sinne suunnataan. Työleirinhän siitäkin saisi, jos siltä kannalta ottaisi, muttei kannata. Univelka ja oman ajan puute tappaa tehokkaasti ekologisen ajattelun, joten nykyään käytetään esim. kertakäyttöastioita surutta. Muutenkin asiat tehdään mahdollisimman helposti ja rennosti.

Lisäksi kerran tai pari kesässä otan " omaa lomaa" . Pakenen siis yksin kaupunkiin ja jätän lapset miehen huostaan. Pari yötä yksin tekee ihmeitä!

jättämässä lapsi hoitoon mummille ja lähdetään yhdessä pikkuruiselle matkalle ihan kahdestaan. Luulen että rentoudutaan kun saadaan edes pieni hetki kahdenkeskistä aikaa.

Meillä on 3v poika mutta hän on tällä hetkellä isällään hoidossa ja mulla on kesäloma eikä oikeestaan ole mitään tekemistä. Tämä on sitä aikaa jolloin rentoudun. :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat