Vierailija

kyselee, että mitäs kuuluu? Ja sitten kertoo jotain omia kuulumisiaan vähän. Niin, eikö tuollaiseen tekstiviestiin pitäisi jotenkin vastata? Olen lähettänyt viestin eräälle " ystävälleni" lapsen syntymästä ja nyt sitten muuten vaan kyselin kuulumisia, niin mitään vastauksia en ole saanut. Olisin tietty voinut soittaakin, mutta satuin nyt lähettämään tekstareita. Eikö tekstiviesteihin ole kohteliasta vastata jotenkin? Ei taida yhteydenpito kyseistä henkilöä sitten kiinnostaa.

Kommentit (13)

Kyllä kiireiltäänkin pitäisi edes lyhyen viestin ehtiä vastaamaan. Itse en vois kuvitellakaan tilannetta, että vanha ystävä olisi saanut vauvan ja siitä ei ystävää onnittelisi millään tavalla.

Mun vanha " ystävä" lähetti kahden vuoden hiljaisuuden jälkeen tekstarin, et mitäs kuuluu? ei kertonut mitään omista kuulumisistaan. vastasin lyhyesti hänelle, hän ei vastannut mitään! Mitä järkeä tällaisessa on ?En enää jaksa tätä yksipuolista yhteydenpitoa, en enää vastaa yhtään mitään, alkaa ottaa patiin tollanen. mikä tollasten ihmisten päässä liikkuu???????

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mua kyllä vähän ärsyttää sentyyppiset tekstiviestit, kuten " Mitäs kuuluu? Mitä teitte viikonloppuna? Onko teillä lomasuunnitelmia? Mites Pekan uusi työpaikka, onko viihtynyt?" jne. Siis pelkkiä kysymyksiä viestin täydeltä, jaksanpa siinä sitten ruveta naputtelemaan kymmenen viestin mittaista vastausta. Mulla on yksi tuollainen kaveri, joka ei IKINÄ voi soittaa jos on asiaa, vaan laittelee vaan tekstiviestejä, rasittavaa.

vaikka tarkoitus onkin, se vaan jää ja jää.

Sitten kun lapset nukkuu..

sitten kun pyykit laitan kuivumaan...

sitten kun ruoka on uunissa...

sitten kun astiat on koneessa...

ja sitten se onkin jo unohtunut ja lapset herää ja aletaan syömään ja taas astiat koneeseen ja pyykkiä narulle ja pois..

yksinkertaisesti se vaan jää, vaikka haluaisinkin.

sellaisiin lyhyempiin kysymyksiin naputtelen heti vastauksen, mutta pitempää vastausta kun haluaisi miettiä rauhassa.. se vaan jää.

Ei voi tunkea yhtä tekstiviestiä täyteen kysymyksiä. Ei kukaan jaksa moneen kysymykseen tekstarissa vastata. Jos kysyn tekstiviestillä mitä kuuluu, niin tottakai vastaan siihen jotain samalla itse siinä viestissä. Eli siis kerron samalla jotain omia kuulumisia. Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat