Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mikä siinä on niin ihmeellistä, jos joku OIKEASTI on sellainen äiti, että on missin mitoissa, ja synnyttänyt lapsia pari ilman kivunlievitystä? En ymmärrä.

Kommentit (6)

sanoin kaverilleni kun olin viimesillään raskaana (joka on myös äiti) että kiva kun pääsen ostamaan sitten vaatteita kun vauva on syntynyt kun olo oli kuin norsulla viimesillään ja raskausvaatteet on aika kauheita monet minusta. Niin kaveri piti mua ihan tyhmänä kun edes ajattelen sellaista ja sanoi että et sä kuule sitte tarvi kun verkkareita ja tuulihousuja!! En ymmärrä miksi äiti ei sais pukeutua hyvin! Heti on jotenkin dorka kun edes ajattelee nättejä vaatteita. Sitten sua katotaan kieroon jos niille lapsille ei osteta sitä viimesintä huutoa olevaa vaatetta!

Mua niin oikeasti jo alkaa ärsyttää, kun ihmisillä on mua kohtaan niin suuret ennakkoluulot vain mun ulkoisen olemuksen vuoksi. En mä ole huono äiti, vaikka laittaudun joka päivä, olen laiha ym. antakaa nyt tulla, te ennakkoluuloiset, nyt saatte kertoa musta mielipiteenne. Vastaan kaikkiin kysymyksiin. Koittakaa tehdä musta huono äiti sen perusteella. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja lisäksi ne hurrjan jännittävät silikonit, jotka herättävät ihmetystä/kateutta... Annetaan kaikkien kukkien kukkia.

En arvostele muiden ulkoista olemusta, niin mikä tekee minun arvostelusta sallittua?

En mä ainakaan itseäni mihinkään verkkareihin kiedo, vaikka äiti olenkin. Mä pukeudun kauniisti, jos menen vaikka kaupaankin vain. Ei se ole keneltäkään muulta pois. mä kyllä puen myös lapseni kauniisti. -ap

mutta tämä kyseinen kirjoittaja varmaan halusi napauttaa että sekö tekee äidistä täydellisen. Ja minustakaan mikään ulkoinen ei tee hyvää äitiä, vaikka kauniit ja ilman kivunlievitystä synnyttäneetkin voivat samalla tavalla olla hyviä äitejä... En tiedä ymmärsitkö mitä ajan takaa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat