Seuraa 

Kommentit (1)

On niin innokkaita pinoutujia että laitetaan uus pino. Menee muuten niin pitkiksi nuo lukusessiot.

Laitanpa oman esittelyni uudestaan, jonnekin sen laitoin, mutta siitä on jo aikaa.

Eli; minä 29v, mies hiukkasen enemmän. Helsingissä asutaan ja toinen lapsi tuloillaan. Esikoistyttö on 1v.10kk.

Näytti siltä että täällä olisi aika monta -05 esikoisen/edellisen saaneita? Siitähän tulee se klassinen n. kolmen vuoden ikäero. Kiva kuulla jatkossa kokemuksia kun on saman ikäisiä muksuja.

Oma olo on ollut viime päivät kamala. Etoo aamusta iltaan. Viimeksi en kärsinyt näin kovasta pahoinvoinnista tai sitten aika kultaa muistot. Tänään sain aamun alkamaan joten kuten paremmin kun söin ihan heti noustuani 2 voileipäkeksiä.

Se neuvo on melkein kaikissa pahoivoinnin hoito-ohjeissa ja olen tähän asti vähän nauranut sille. Se kuulostaa jotenkin niin hölmöltä: syö keksejä, olo paranee. Vaan niinhän tuo teki.

Kerroimme vauvasta minun vanhemmilleni juhannuksena koska voin niin pahoin. En olisi jaksanut esittää pirteää. Yksi kaveri tietää, muille kerron kun ultrassa on käyty.

Ihanaa kun on viileämpää. Kuumuus pahensi vaan oloa.

Mukavaa aamua!

Auroora rv. n. 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat