Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulla siis on huutiksessa rattaat myynnissä. Korkein huuto on tällä hetkellä huutajalla joka on lyhyessä ajassa huutanut kahdet hyväkuntoiset rattaat. Nyt on siis huutamassa näitä minun rattaita. Tuntuu vaan oudolta että ihminen huutaa lyhyessä ajassa (tyyliin kuukauden sisällä) kolmet hyväkuntoiset rattaat tai yhdistelmät.

Vaikka toisaalta, samahan se mulle on jos joku omistaa vaikka kymmenet rattaat. Kiva kun kauppa käy.

Kommentit (13)

Mut tosin jos ite haluaa rattaista eroon ni eipä se kai silloin haittaa..

Joskus tuntuu ja itelleenki niin käyny jotta myin halvalla rattaat pois ku en mieltäny jotta niistä vois yhtään enempää pyytää. Niin ostaja vähän sovelti antamiani tietoja mm. että vain 6 kk käytetty.. vaikka todellisuudessa ollut 2 VUOTTA käytössä.. no sai se siitä kait ihan hyvät rahat mutta ite pääsin niistä eroon.. joten eipä se haitannu.. Harmi vaan sille jota myyjä huijas noin törkeesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itselläni oli uudet rattaat myynnissä, ostaja ei ikinä ottanut yhteyttä ja huomasin että oli ostanut monet rattaat parin vkon sisään. Sitten kaikki laittoi negaa ja tunnukset sulljettiin.

mutta kolme kertaa on käynyt kalusteita myydessäni niin että otan yhteyttä ostajaan, hän sanoo " soita sukulaiselleni se ja tämä" (vaikka omalla tunnuksellaan on siis vastuussa kaupasta) ja sitten alkaa arpominen että joo, tultaiskohan me sinne käymään tässä joskus, jos pera saa peräkärryn lainaan, toinen jopa ilmoitti että minun olisi siltä hänen veljeltä samalla pitänyt tajuta kysyä voisiko hän roudata ne kamppeet jonnekin pielavedelle. Mietin sellasitakin tapausta että mitä jos sovimme vaikka että lähetän kamat postissa ennen maksua (mitä en ikinä teksi, mutta eihän se ole missään laissa kiellettyä) ja vaikka kirjattuna kirjeenä jotta tiedän että ovat menneet perille, ja tämä serkunkaima ei maksakaan, minullahan on silloin oikeus periä saataviani häneltä joka on huutonetiin kirjannut tietonsa, eikö? eli en kyllä lainailisi tunnuksiani kellekään.

Vierailija:

Lainaus:

Minua vaan ihmetyttää moinen rattaiden hamstraus. :O -ap

Myy varmasti eteenpäin siellä huutiksessa tai muualla. Tai sitten ostaa tutuille, minäkin esim. miehelleni ja siskolleni huudan huutiksesta, koska heillä ei ole tunnuksia.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat