Vierailija

ilmoittaa usein, mitä pitäisi siivota.

Sanoin, etten pidä siitä, että aamulla siivoamisisista puhutaan, että voisiko niistä puhua jonain toisena ajankohtana. Ja, että " tervetuloa töihin!" Hän ei ole imurin varteen tarttunut moneen vuoteen. Kasoista jaksaa valittaa, omat vaatteet on aina kasassa arkun päällä.

Mies ilmoitti, että, jos hän olisi pomoni, olisin saanut potkut ajat sitten. " Kuka tässä äitiyslomalla on ja sitten, kun alat tehdä 5 pv työviikkoa, niin hänkin voi ruveta siivoamaan" . (käyn töissä 2-3 pv/vi).

Kamala kriisi oli yli viikko sitten, sen jälkeen oli hyvin rakkaudellista ja nyt " vanha kusipää" nostaa päätään. Suututtaa ja itkettää !

Kommentit (23)

minut " peippaa" , koska on niin älykäs, että minut kyllä voittaa väittelyssä tai kiusanteossa mennen tullen. Ottaa siis riidat kilpailutilanteina, joissa " oikeassa olija voittaa" .

Aiemman kriisin aikana isänsä oli sanonut sille, että " tässä ei ole voittajia, on vain häviäjiä - lapset tärkeimpinä" .

että eroaisi sittenkin.

En halua, ettei minua arvosteta eikä kunnioiteta. Pahalta tuntuu, mutta minullakin on vain yksi elämä, enkä sitä lasten takia halua olla tuollaisen miehen kanssa.

Suomut putoavat vähitellen silmiltä ?

Tarjolla kohtalaisessa kunnossa oleva harteikas hyvin varusteltu hyvin palkattu johtajatason mies. Osaa olla hellä, rakastava ja kohtelias halutessaan ja hemmottelee naista sopivaksi katsomillaan asioilla. Odottaa vaimon kiittelevän innosta kiiltelevin silmin hänen lahjoistaan, miellytti tai ei.

Odottaa vaimon olevan hauska, iloinen, hyvin treenattu muodokas sporttinen blondi, joka kiillottaa kotia ehtymättömällä innolla siinä sivussa kasvattaen täydellisesti käyttäytyvät äänettömät lapset.

Antaen miehen harrastaa. Ei edellytä mitään kotitöitä, mutta kiittelee ja huomioi vuolaasti miehen kokkailut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Musta toi on kyllä ihan vakavan keskustelun paikka, ettei tilanne mene pahemmaksi. Miehesi ei taida kunnioittaa sua lainkaan.

Itse en kauheasti pidä siivoamisesta, mutta viikottainen siivoaminen sujuu, koska mies auttaa. Tekee hommista vähintään puolet. Ja tämä on täysin kasvatuksen ansiota. Kiitos anoppi! :)

lomat alkamassa ja tällaista turhaa vääntöä. En vaan jaksanut enää antaa mennä " toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos" ja odottaa, että se saa itsensä ulos ovesta.

vaikka olet äitiyslomalla, et silti ole mikään piika. Tiedän ihan omasta kokemuksesta että kaksivuotias sotkee sitä mukaan kun jälkiä koittaa siivota. Ja pennun perään on vielä katsottava joka hetki, ainakin meillä on pienimmän järkikulta vielä totaalisesti kehittymättä. Juoksee uhmapäissään vaikka autotielle, jos ei roiku käsipuolessa kiinni.

¿Miehen muuttaminen on vaikeaa, mutta se on mahdollista. Väkivallaton vaihtoehto on toimia väkivallattomasti. Se merkitsee yhteistyötä kilpailemisen sijasta. Se merkitsee toisen kunnioittamista alistamisen sijaan. Se merkitsee tasavertaisuutta eikä toisen ylivaltaa. Se merkitsee keskustelua yksin puhumisen sijasta. Se merkitsee vuorovaikutusta ¿ ei hallitsemista eikä määräilyä. Se merkitsee rakkautta pelon, vihan ja halveksunnan sijaan. Miehillä on vastuu omasta väkivaltaisuudestaan ja määräyshalustaan¿ (Per Isdal)

Meilläkin mies yrittää välillä pomottaa. Etenkin suhteen alussa yritti jostain siivouksesta nipottaa (itse ei siis siivoa ollenkaan, vaan tekee aina ruuat, näin on meillä ihan sovittukin, kun itse en ruuan laitosta välitä). Meillä on kyllä riittänyt se, että on lopetin pari kertaa siivoamisen siihen ja käskin miestä itse siivoamaan loppuun jos ei miellytä minun siivoamiset. Ei ole nipottanut tuosta sen jälkeen :)

Joskus harvoin kun teen ruokaa niin mies yrittää tulla neuvomaan. " Kostoksi" olen tehnyt saman miehelle, mennyt viereen valvomaan miten tekee ruokaa ja antanut ohjeita selän takaa.. Ei muuten tykkää yhtään :) Josko miehesi oppisi tavoille samalla tavalla? Neuvo sinä häntä ruuan laitossa ja käskytät heti aamulla mitä ruokaa tehdään, moneltako pitää olla valmista jne. Josko se miehesi hoksaisi miten idiootti on..

Tarjolla kohtalaisessa kunnossa oleva harteikas hyvin varusteltu hyvin palkattu johtajatason mies. Osaa olla hellä, rakastava ja kohtelias halutessaan ja hemmottelee naista sopivaksi katsomillaan asioilla. Odottaa vaimon kiittelevän innosta kiiltelevin silmin hänen lahjoistaan, miellytti tai ei.

Odottaa vaimon olevan hauska, iloinen, hyvin treenattu muodokas sporttinen blondi, joka kiillottaa kotia ehtymättömällä innolla siinä sivussa kasvattaen täydellisesti käyttäytyvät äänettömät lapset.

Antaen miehen harrastaa. Ei edellytä mitään kotitöitä, mutta kiittelee ja huomioi vuolaasti miehen kokkailut.

[/quote]

aika ilkeetä tollanen toiminta miehen puolelta.. Ja jos tulee oikein sanomaan mitä pitää siivota.. Pyydä palkkaa jos pitää sua taloudenhoitajana!! Ärsyttävää tollanen toiminta miehiltä! Ite en sulattais tollasta. Nostaisin aika huutomyrskyn tossa vaiheessa.

Helposta en suutu ja huuda mut toi on yks asia joka ärsyttää. Kukaan ei tosiaan tule sanomaan mitä pitäs kotona tehä ja mitä ei. Pyyntö on sit ihan eri asia!

puhelimessa, että meillä ei ole ollut siistiä kolmeen vuoteen. (Siivooja kävi kyllä, kun en taipunut enää imuroimaan sänkyjen alta). Hän haluaisi joskus herätä siistissä kämpässä !

En todellakaan väitä, että meillä olisi siistiä, mutta tämän jälkeen ei kyllä ole pienintäkään motivaatiota tarttua mihinkään ! Mies käski minun katsoa peiliin.

Hän tekee mikä häntä kiinnostaa eli laittaa ruokaa, mutta motivaatio siihenkin on hiipunut.

Myös kiloista huomauttelu alkoi taas.

Hetken jo ehti ollakin niin auvoisaa.. voi ?=&%## !

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat