Vierailija

Mies eilen illalla päätti sit ilmoittaa, että anoppi tulee aamulla yhdeksältä hoitamaan vauvaa kun mun pitäisi mennä maalaamaan jotain kattolistaa!!! Muuten ihan ok. Ja lupasinkin maalata ne, mutta niitä ei tarvita nyt heti, koska kattoa ei olla vielä edes asennettu! Ja on niitä muitakin tärkeämpiä hommia tekemättä.

Todella mukavaa. Heräsin just 10 min sitten. Mun pitäisi tänään siivota, pestä pyykkiä, tehdä ruokaa ja hoitaa tärkeitä asioita. Argh.

No, mutta osaan minäkin olla tuollainen. Tässä juon nyt aamukahvia ihan rauhassa ja syön aamupalan jne...

Ette voi kuvitellakaan kuinka paljon mua ärsyttää!!!

Sivut

Kommentit (31)

Onko tuo nyt niin kamalaa että etukäteen on vähän päivää suunniteltu?? Ja kun homman hoitaa aamusta, niin jää se loppupäivä muille hommille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Etpä vähän kiillota omaa kruunuasi..

Ap:lle en kyllä osaa sanoa muuta kuin, että istuta se miehesi pöydän ääreen ja jutelkaa pelisäännöt selviksi.

siinäkään mielessä että jos eivät hommiaan hoida, omassa tilipussissaan se näkyy (tuntitöinä kun tekevät). Todennäköisesti en ihan hevillä enää työntekijöitä suostu ottamaankaan.

Sitten toinen: vauva tosiaan huusi aina, neuvolassa ja neuvolan lääkärissä sanottiin olevan koliikkia, saattoi ollakin. Huuto jatkui jossain määrin, eikä neuvolan lääkäri ottanut asiaan mitään kantaa, vaikka muutimme siinä ja neuvolakin vaihtui. Jahka vein yksityiselle, jo alkoi tapahtua, ruoka-aineallergiahan siellä taustalla piili. Jo loppui lapsi-paran itkut kun jätimme tietyt ruoka-aineet pois. Tuskin kuumuus asiaa auttoi, muta ei se yksinomaa ollut syynä.

Öitä kaikille, prinsessalle erikseen

periaatteesta! mies polonen sortui pahaan protokolla virheeseen kun ei kysynyt sinulta ensin. Mutta oletkos miettinyt mitä vahinkoa siinä tulee jos teet niin kuin mies oli ajatellut? ei mitään

Ja ompahan sitten listat maalattu valmiiks ja ne voi vaikka laittaa samantien paikalleen kun kattokin asennetaan.

Lajittelisin pyykit valmiiksi niin olisi helppo nostella koneeseen. Kertoisin et ruoka on silloin ja silloin ja olisi kiva jos vähän ehtisit siistiä paikkoja. Tosin olisin kyllä kohtelias enkä millään pahalla. Anoppihan tulee auttamaan.

Miksi ihmeessä olet suostunut tuollaiseen? Huudattanut vauvaa vain ja ainoastaan miehen hommien takia? Minkälaista lie vauva raukallekin ollu, kuumassa autossa, meno päällä ja äidille tärkeimpiä isän työt entä vauva:(

Oikeassa olet että joustaa pitää osata ja itsekäs ei voi aina olla lasten ja avioliiton kanssa mutta kai osaat sanoa myös joskus ei? ETtet ihan väsy tossuna olemiseen!!!

Minun mies ei koskaan ole tehnyt minulle vastaavaa, ymmärtää myös mikä on lapsille hyväksi ja mikä ei.

Vierailija:

Lainaus:

Hellanlettas sentään. Anoppisi vikako se on jos miehesi anopin teille on pyytänyt? Mitä hittoa anopille kiukuttelet? Taidat olla pikkuisen itseäsi täynnä?

On ihmisellä pienet murheet. Kunpa meillä olisi anoppi joka tulisi lasten kanssa, en kehtaisi rutista mistään.

Vai meni oikein päivän suunnitelmat sekaisin? Johan oli sen kuulloisia suunnitelmia, että niitä ei voi muuttaa. Ymmärtäisin jos olisi vaikkapa lapsi kipeä ja olisit viemässä lääkäriin tms.

Onneksi et ole tavannut miestäni, olisit jo pyöreässä huoneessa kaikkien minuutissa tehtyjen suunnitelmamuutosten vuoksi.

Toivottavasti miehesi ymmärtää jättää tuollaisen keskenkasvuisen kitisijän. Jos teille on talo tulossa, eikö sinullekin kuulu hommia siellä tehdä? Sait vieläpä anopin lapsen kanssa!

Minä aikoinaan hoidin yrityksen asiat, juoksin tukussa pienen vauvan kanssa kesäkuumallakin, vein töihin pakettiautollisen tavaraa. Yritin jossain välissä milloin missäkin lasta syöttää. Nukutin, pesin ja hoidin rakennuksella ja tein hommiakin!!!

Jotkut ne kehtaa turhista rutista!

Sanoinko että kiukuttelin anopille? missä niin sanoin? ja todellakin, onneksi en oo tavannut miestäsi. Arvaa vaan paljonko odadotan sitä, että mies mut jättäisi, mutta kun ei jätä!!!

Voi herranen aika kun oikein kesäkuumalla juoksit vauvan kanssa. Niin kuule minäkin, jopa kahden kanssa! Lisäksi olen kyllä melkoisesti myös hommia tehnyt niin raksalla kuin kotonakin.

Jos et tiedä asioiden taustoja, niin kannattaisiko olla hiljaa? En varmaankaan purnaisi tästä yhdestä ja ainoasta asiasta. Joka kaiken lisäksi ei ole mikään suuri juttu muiden mielestä, mutta kun kaikki pienet asiat yhdistää, niin siitä tulee SUURTA!

Anteeksi, että purnasin niinkin pienestä asiasta. Kun eihän tälläisistä asioista voi valittaa kun muilla ovat asiat aina pahemmin!

Ei voi olla totta! Heh. Ihan tosi, heitätkö provosoidaksesi muita noita kirjoituksia? EN ala kiisteleen kenellä on rankempaa, onneksi en ole 40 asteen helteessä joutunut lasten kanssa mihinkään :). En viime vuosina ole sellaiseen helteeseen suomessa tosin törmännytkään.

Niin tai näin, kahvikupposen nauttiminen venähti. Nyt parempien askareiden pariin.

Koitahan kaltoinkohdeltu rinsessa AP jaksaa. Se on elämää se.

Ai niin netistäkin saa tulostettua avioero hakemus kaavakkeen, mikäli naimisissa olette. Pistä pöydälle allekirjoitettuna ja pyydä mieheltä allekirjoitus ja hoida asia pois päiväjärjestyksestä jos asiasi niin huonosti ovat. Sen jälkeen toivottavasti saat päättää itse omista asioistasi. Onneksi meillä ei ole kaltaistasi työntekijää :)

Mutta eihän miestä kiinnosta mun mielipiteet! Tekee aina niin ku itse haluaa! Luulee kaiken lisäksi myös sitä, että vaan makaan täällä kotona. Sillä ei ole minkäänlaista hajuakaan mitä kaikkea täällä joutuu tekemään! Olen todella kiukkuinen! ap

ttiin aika kuuluvasti nimenomaan siitä, että päiväsuunnitelmat menivät uusiksi, ja ihan vielä edellisenä iltana. Ja että mies oli omavaltaisesti kysynyt anoppia lapsenvahdiksi.

Sitä paitsi jos mies ei olekaan sopinut asiasta asianmukaisesti ap:n kanssa, ja syyllistyy näin " huonoon parisuhdekäytökseen" , niin mites sitten ap:n oma käytös parisuhteessa? Ei tosiaan sano miehelle, että häntä loukkaa tämän tapa jaella tekemisiä työnjohtajameiningillä tai sano tahtovansa, että mies jatkossa kysyy etukäteen ap:n mielipidettä. Ei. Ap avaa tietokoneen ja purnaa av:lla ja aikoo käyttäytyä kuin kiukkuinen pikkukakara mieltään osoittaen.

Edessä loistava tulevaisuus tällä ap:n parisuhteella...

Vierailija:

Lainaus:

Onneksi et tosiaan mieheni kanssa ole, et varmaan kestäisi? Päiväjärjestyksesi olisi useimminkin sekaisin.

Jos sinun päiväsi menee todellakin noin pienestä sekaisin, niin et ole oikea ihminen sanomaan minun päivistäni mitään.

Oletko ajellut pahimmillaan 30 asteen helteessä vauvan kanssa (vauvan joka huusi ja huusi ja huusi..) hakenut kolmesta eri paikasta tavaraa, nostellut yksin parhaimmillaan 30 koria juomia autoon + kaikki muut. hoitanut kaikki juoksevat asiat. Mennyt tukka putkella työmaalle (meillä kun tehtiin ITSE ilman talkooapua kaikki pitkästä tavarasta) ja sieltä illalla myöhään kotiin tai mahdollisesti töihin. Toisina päivinä hoidin parhaan kykyni mukaan kirjanpitoa, pankkiasioita ja elukoita (ne tietystikin vapaaehtoisia). Monasti tuli aamulla soitto, " meetkö tukkuun ja hakeen tavarat?" Sitten vaan pitää mennä.

Ed. tekstillä EN NOSTA sädekehää pääni päälle, vaan tarkoituksena on herättää miettimään ettei kaikilla ole asiat noin hyvin kuin sinulla. Oletko ollut yötä myöten töissä, nukkuen sen jälkeen 3-4 tuntia? Parhaimmillaan todellakin luulin että kuolo korjaa. Mikäs pahan tappais :)

Kyllä mielestäni kiukuttelet (alotustekstisi mukaan) anopille, jollet viitsi olla valmiina kun hän viitsii tulla lapsen/lapsien kanssa.

Jahka ikää tulee, toivottavasti avarakatseisuus lisääntyy ja itsekkyys häviää.

Ei kai avo/avioliitto ole sitä että aina saa tehdä niinkuin haluaa? Ei mielestäni ainakaan. Kyllä siinä joutuu joustamaan, PYYTEETÖMÄSTI.

Mikset vaihda hiippakuntaa jos et miehesi kanssa halua olla? Ymmärrät kuitenkin ettei se yh:n elämäkään ruusuilla tanssimista ole?

Taidat kyllä sitä sädekehää vaan nostella pääsi päälle! Luuletko tosiaan, että yksi pieni tälläinen pilaisi mun päivän tosta noin vaan? Eehei, vaan se pilasi päivän ja se rupesi ärsyttämään, ettei mies voinut asiaa aikaisemmin merkitä, jolloin olisin voinut tehdä ne hommat jo eilen! Ja tämä pikkuasia ei todellakaan olisi niin paljoa ärsyttänyt, jos olisi ollut ensimmäinen tälläinen kerta. Vaan kun niitä tuollaisia juttuja on monia erilaisia ja monista asioista minä en tiedä yhtään mitään, koska mies ei vaan kerro minulle. Jotkut jopa on todella tärkeitä asioita, jotka pitää toiselle kertoa!

Tämä juttu vaan oli se lopullinen niitti, josta meni hermot! Mutta anteeksi 8 kun minähän en voi tälläisestä asiasta valittaa kun sulla mukamas on kuitenkin asiat paaaaljon rankemmat! ap

ei kai se nyt ole niin vakavaa jos ennalta ajateltu " päiväsuunnitelma" hieman muuttuu? Ja pitääkö joka pikkuasiasta aina kysyä ensin vaimolta? en usko että tekään joka asiaa kysytte ensin mieheltänne vaikka asia miestänne koskeekin?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat