Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Osaisko joku kertoa ko. työstä, mitä pitää sisällään, palkkaus..? Millaista on opiskelu aikuisille tarkoitetussa monimuotokoulutuksessa? Tai oppisopimuksella? Pitääkö oppisopimuspaikka löytää itse, vai auttaako koulu, saako siltä ajalta jotain palkkaa? Kaikkea infoa otan vastaan! =)

Kommentit (3)

työ on sellasta työtä apteekeissa tai lääkefirmoissa, mihin ei tartte ylempää koulutusta. Eli siis pakkaa hyllyjä, esittelee lääkkeitä jne. Palkka on 1000-2000 euron välistä.

Oppisopimuskoulutuksessa saa aina palkkaa, n. 80% kokonaispalkasta.

Vierailija:

Lainaus:

Osaisko joku kertoa ko. työstä, mitä pitää sisällään, palkkaus..? Millaista on opiskelu aikuisille tarkoitetussa monimuotokoulutuksessa? Tai oppisopimuksella? Pitääkö oppisopimuspaikka löytää itse, vai auttaako koulu, saako siltä ajalta jotain palkkaa? Kaikkea infoa otan vastaan! =)

Lääketeknikot / farmanomit voivat työskennellä apteekeissa, sairaala-apteekeissa, lääketehtaissa tai -firmoissa taikka lääketukuissa. Yleisimpiä työtehtäviä ovat lääkevaraston hoito, toimistotyöt, avustaminen lääkkeenvalmistuksessa, kassatyöskentely apteekeissa, yms. Varsinainen lääkkeenvalmistus ja lääkeinformaation antaminen kuuluu farmaseuteille tai proviisoreille. Aikuisille tarkoitettu monimuotokoulutus tarkoittaa sitä, että osa opiskelusta on etänä ja osa lähiopetuksena. Lisäksi koulutukseen kuuluu työharjoittelua. Oppisopimuksella ammatti opitaan pääasiassa työpaikalla ja koululla käydään muutaman viikon teoriajaksoilla. Oppisopimuspaikka pitää itse löytää ja siitä saa palkkaa, olisko ollut 80 % taulukkopalkasta. Valmistuneen palkka on apteekeissa ja sairaala-apteekeissa n. 1500 ¿, teollisuuden työtehtävissä voi päästä jopa lähelle 2000 ¿ (kolmivuorotyötä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat