Vierailija

Kommentit (8)

Muutama varma paikka on joista tiedän että lopputulos aina miellyttää.

Mutta kokeilen kyllä ihan uusiakin kampaamoja ja hiukset on värjätyt.

Miksi ei voisi vaihtaa? Ja miten värjäys siihen liittyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mikäs sen ihanampaa kun istua tuoliin, suunnitella kampaajan kanssa yhdessä värit ja leikkaus, ottaa silmälasit pois päästä ja jättää loppu kampaajan hoidettavaksi.

Viimeksi kun joudun muuton takia vaihtamaan kampaajaa niin sattui ainakin viisi ihan kamalaa kampaajaa ennen kuin löysin nykyisen ihanaisen kampaamon.

Käyn parin kuukauden välein ja aina on kampaajalla ehdottaa jotain uutta kun tietää että mä haluan vaihelua vaikka olenkin kasvattamassa tukkaani pitemmäksi. Lisäksi vaihdetaan koko perheen kuulumiset vaikkei mitään perhetuttuja ollakkaan.

Hyvä kampaajasuhde on yhtä intiimi ja arvokas kuin hyvä hammaslääkäri, gynekologi ja kosmetologi !

Jokaisessa kampaamossa aloitetaan se " haukkuminen" .. ihan oikeasti en jaksaisi kuunnella niitä samoja juttuja joka kerta! Ensinnäkin kehotetaan käymään useammin kampaamolla (no, mistähän johtuu että en käy useammin!!) Sitten kerrotaan kuinka pyöreät kasvoni ovatkaan ja että ihan mitkä tahansa tyylit eivät minulle sovi. Sitten kysytään, että olenko kenties itse värjännyt hiukseni.. juu, olen.. omasta mielestäni värjään ihan hyvin, mutta tietysti ammattilaisen silmin varmaan en. Sitten hämmästellään sitä hiusten paljoutta eikä siis todellakaan mitenkään positiivisessa mielessä vaan tyyliin " ai kamala, tätä pitää keventää TODELLA paljon" jne.

Tuntuu siis että kampaamolla pitää puolustella itseään ihan hirveästi.. Esim. kerran jouduin väittelemään siitä, että en halua meikata enempää. Omasta mielestä meikkaan kuitenkin aika paljon, mutta kampaaja oli sitä mieltä että meikkiä on ehdottomasti liian vähän. Ei mitenkään rentouttavia hetkiä nuo kampaamokäynnit..

Vakikampaaja tuntee mun hiukset parhaiten ja tietää, mikä niille on hyväksi. Todellisia murhenäytelmiä olen kokenut aikaisemmin monet kerrat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat