Seuraa 

Onko muilla kokemuksia kierukkaraskaudesta? Itselläni on 1,5 v ajan ollut kuparikierukka, ja nyt plussasin!

Otetaanko kierukka pois? saako sen pois turvallisesti?

Mitä riskejä raskauteen liittyy?

Omat fiilikset ovat aika ristiriitaiset, vaikka vauvali on tulossa ihan turvalliseen perusperheeseen eikä sinsänsä haittaa vaikka onkin " vahinko" . Olisimme jopa saattaneet tehdä vielä tuon lapsen joskus.

Ja tietenkin olisi kiva kuulla muiden tuntemuksia, miten olette suhatutuneet tällaiseen yllätykseen?

Kommentit (2)

Minulla on 2005 syntynyt tyttö joka sai alkunsa kierukasta huolimatta. Minulta otettiin kierukka pois, huomasin raskauden kun olin jo rv:llä 8. Lääkäri sanoi että se otetaan pois jos sen vaan saa, vieras esine voi aiheuttaa keskenmenon vaaran, näin sanoivat silloin. Nyky ohjeista en tiedä.

Onnea odotukseen! Soittele terveyskeskukseen ja kysy sieltä mitä pitäisi tehdä. Mun kierukka otettiin pois testistä seuraavana päivänä.

Itselläni ei ole kokemusta kierukkaraskaudesta mutta mitä olen asiasta kuullut niin kierukkaa ei oteta pois. Siitä ei pitäisi olla mitään haittaa vauvalle. Toivottavasti saat paremman kommentin joltain jolla on samallainen tilanne. Tai soita neuvolaan niin sieltä ainakin osaavat kertoa oikeaa tietoa.

Kaikkea hyvää odotukseesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat