Pitkä kotiäitiys, kuinka Ansioluetteloon merkkaan ?

Vierailija

Laitan tyyliin näin 1999-2004 Kotiäitinä ... ja sitten sepustus perään mutta mitä ??

Auttakaa viisaammat, KIITÄN =)

Kommentit (9)

Vierailija

vaan jotenkin enempi rivien välistä saavat lukea. Olen ollut 6 vuotta kotona. Arvelen että kun laitan lasteni iät, niin tajunevat mitä olen tehnyt ;)

Vierailija

viimeisen työsuhteen perään, että työsuhde päättyi raskauteeni. Ja sitten olen perustellut itse työhakemuksessa erityistaitojani, jotka tietysti ovat tulleet kotiäitivuosina. Mutta tuo kotijoukkojen huoltaja olisi kanssa hauska juttu - jos työnantaja vain ymmärtää.

Vierailija

Kaikki tietää, että kotiäidin toimenkuva on laaja ja monivivahteinen. Jos jotain haluat, niin laita vaikka lasten syntymäajat tyyliin

1999-2004 Kotiäitinä

Lapset: Juhani 2/99, Liisi 5/02 ja Matti 11/03

Vierailija

kotijoukkojen huoltaja ja työtehtävikseen luetellut kaiken mahdollisen joukkojen mobilisoinnista keittiöpalvelukseen. Oli aika hauska ja kiinnitti työnantajan huomion positiivisella tavalla. Meidän työhönottaja kun tuppaa yrmimään kotona olleita, mutta tämän naisen palkkasi ilomielin.

Vierailija

CV:ssä ura esitetään yleensä kronologisessa järjestyksessä. Kyllä minun silmään pitää, jos sieltä yhtäkkiä puuttuu 6 vuoden jakso. On ihan asiallista mainita kotiäitiydestä, mutta sen enempää en siitä alkaisi retostamaan. Voihan työnantaja olettaa, että hakija on ollut vaikka tuon 6 vuotta työkyvyttömänä tms. jossyytä ei kerrota.

Lainaus:

Sen sijaan hakemukseen voit kuvailla, millä tuhansilla tavoilla olet itseäsi kehittänyt kotiäitivuosien aikana.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat