Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

voinko laittaa tällaiset vaatteet: tummansininen pikeepaita ja vaaleanruskeat pitkät housut? entäs millaiset kengät? mitään golf kenkiä en rupea yhden kerran takia ostaan,mitäs päähän jos aurinko paistaa?

Kommentit (17)

Mieheni pelaa, minä en. Caddiena toimiessa minulla on ollut juuri jotain tuollaista päällä. Jalassa yleensä lenkkarit tms. Kävelyähän tulee aika lailla. Golfkenkiä ei todellakaan edellytettä! Päässä voi olla lierihattu, lippis tms.

Pukeutumiskoodi on edelleen golfissa olemassa, erityisesti kilpailuissa, mutta jokainen kentillä vieraillut tietää, että pukeutuminen on nykyisin jo aika monimuotoista. Mitä kalliimpi green fee kentällä on, sitä tiukemmin pukeudutaan perinteisten vaatimusten mukaan. Naisilla siis vähintään bermudapituiset sortsit ja kauluspaita.

Kauluksellinen paita on paras. Jos et omista sporttista kauluspaitaa, t-paita käynee. Mistä kentästä on kyse? Jos oot jonnekin Vanajanlinnan golfkentälle menossa, suosittelisin sitä kauluspaitaa.

Suomessa oikeesti ollaan yleensä aika liberaaleja. Paltamon golfkentällä on nähty tyyppejä verkkareissa ja t-paidassa. Teneriffalla siskon mies ei päässyt edes klubirakennukseen hiattomassa paidassa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mielestäni sandaaleissa ei voi mennä, kävelykengät tai golfkengät tai lenkkarit jotka on kävelykengän näköiset (ei siis mitään juoksulenkkareita), sukat mieluummin varrettomat, päähän siisti lippis (ei esim. koffin mainoslippista ;) tai siisti lierihattu, aurinkolasit, siistit hiukset ja meikki.

tavallisella kentällä käy oikeastaan vain nauhakengät (tai sellaiset aivan kävelykengän näköiset nahkaiset lenkkarit, joissa tarrakiinnitys)

joo, golf-kenkiä ei todellakaan kannat ostaa ellei harrasta aktiivisesti. Niiden hyvä puoli on se, että ne on suunniteltu märälläkin nurmikolla kävelemiseen: tulee vähemmän liukastumisia

kiitos hyvistä vastauksista. nyt on pikee paita hommattu ja siistit housut,sporttisandaait aion laittaa jalkaan ja lippis täytyy käydä ostamassa,kun omistan vain huiveja ja rantahatun

Jos itse meinaat pelata, ovat lenkkarit paremmat. Jos on lämmin, etkä itse pelaa (voit pysyä väylällä), laita sandaalit. Toisaalta lenkkareissa vois olla sukat.

Minulla on itsellä ollut lenkkarit sen takia, etten omista muita sporttisia kenkiä. Flipflop-sandaaleissa on hankala kävellä. Korkkarit ei tietenkään käy ja nahkaiset kävelykengät matalalla korolla näyttäisivät tosi hölmöiltä... Hmmm... tarvin uudet kengät ;)

Terveisin 3:nen

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat