Vierailija

Seksi on aivan kauheaa koska en nauti ollenkaan. Inhoan koko juttua yhä enemmän :(

Kommentit (19)

Lapsia on kolme, nuorin jo 5, yhdessä ollaan oltu lähes 15 vuotta. Tälläisiä kausia on ollut aina välillä, nyt vaan ' ' kausi' ' on jatkunut jo vuosia. Muuten mies on mitä parhain, hoitaa lapsia, laittaa ruokaa, vietetään lomat ja vapaa-aika yhdessä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Väsymys on suurin syy haluttomuuteen.

Minkälaisia seksifantasioita teillä on? Kiihottaako kukaan/mikään?

Mun fantasiassa vieras mies tulee ja ottaa mut, niin itse saan maata lahnana tekemättä mitään. (Liittyy väsymykseen.)

Mä tilasin äsken vitanetistä Action Fortea mutta voipi olla ettei ole mitään tehoa. Pitäis ottaa 1-2 h ennen.

t. yks haluton mutta mies on muuten täydellinen niin ei se vaihtamalla parane

aina miestä syytetään että huolehtii vain omasta orkustaan? valittaako miehet usein että nainen ei hoitele heitä loppuun asti? ei, ne ottaa ohjat käsiin tekee niin että laukee. Saman voisi tehdä naisetkin, miksi pitää odottaa valmista?

Jos koette tilanteen ahdistavana, jompikumpi, niin menkää seksuaaliterapeutille tai parisuhdeterapiaan. Jos tilanne vain " odottaa" , niin sit vaan odotatte.

mä en jaksa enää syyllistystä ja ruikutusta. yhdynnässä mies aina huolehtii vain omasta orkustaan, sen jälkeen homma on hoidettu. raskausaikana puolestaan en haluistani huolimatta saanut seksiä koska mies halusi varoa sikiötä. tuntui julmalta kun ei edes käsillä tai suulla voinut hoidella :( ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat