Vierailija

Muksut 2v ja 5v herättivät klo 7. Puettiin vaatteet ja syötiin aamupalaa. Tämän jälkeen menivät katsomaan aamutelkkarista lastenohjelmia klo 8.30. Menin pötköttämään sohvalle, kun yöunet oli jääneet lyhyiksi n. 4h. Mummo ja vaari nukkuivat viereisessä huoneessa ja lasten isä yläkerrassa. Olin nukahtanut n. 1½ tunniksi, kunnes pienempi kömpi viereen ja heräsin!!! Isompi sanoi kutitelleensa mua, mutta en ollut herännyt, ja mummo oli sit sanonut, että antaa äidin nukkua. Eli olivat sit heränneet.... Mutta kamala, kun pelottaa. mitä olis voinut sattua sillä välin.

Olenko ainoa näin surkea äiti?

Kommentit (5)

Voi herranpieksut jollei jaksa ykien 4h yöunien jälkeen olla hereillä!!!

Pahimpina päivinä oon menny nukkuun aamulla 6-7 väliin ja heränny 9-9.30. En mä pirtee oo, en voi sitä väittää, mut joskus kun saiskin mukkua vaik 8h yhteenmenoon!! Haaveilla vain voi.

Siksi meillä onkin koti siinä kunnossa että kaikki myrkylliset aineet ja veitset yms ovat lasten ulottumattomissa.

Ok, lapsi voi tippua tms. Mutta ei kovin korkealta kun ei ole portaita. On ainakin minimoitu vahinkojen sattuminen

Yleensä muksut ovat nauttineet siitä kun ei ole kukaan vahtimassa ja tekevät kiellettyjä juttuja. Levittävät cd levyjä tms..... Tai isompi katsoo tyytyväisenä lastenohjelmia =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jotkuu kaipaa enemmän unta pysyäkseen hereillä. Ihmiset ovat erilaisia. Vai pitikö vain päästää pätemään sillä kuinka rankkaa sinulla on kun et saa nukutuksia ja että säälikää minua?

Eihän se mitenkään hieno juttu ole, mutta ainakin itsellä viimeisimmän raskauden alkuvaiheessa se väsymys oli niin konkreettista, että muutaman kerran huomasin nukahtaneeni lattialle lasten leikkiessä vieressä.

Ekalla kerralla säikähdin pahasti, tokan kerran jälkeen tein muutoksia että sain nukkua itse pitempään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat