Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eikö tää koskaan lopu,tämä exän ajattelu. Kadun varmaan lopun elämää että jätin exän,lukuisten pettämisten jälkeen.

Tapasin 7 vuotta sitten nykyisen miehen jonka kanssa olen naimisissa ja yksi lapsikin on siunaantunut. Noin kuukausi sitten aloin näkemään tod. märkiä unia ex-miehestä. Mistä lienee johtuu?? Exällä on järkyttävän iso kalu,hän osaa suudella paremmin kun kukaan muu mies jonka kanssa olen pussaillut ja rakastelu hänen kanssaan on aivan mahtavaa ja ulkonäkö....voi luoja miten hyvän näköinen

Jos taas vertaan nykyistä ja exääni niin pitäis olla enemmän kun tyytyväinen. Mieheni on kiltti,tekee hulluna töitä,kantaa lahjoja milloin minkäkin syyn takia tekee kotitöitä ja on maailman paras isä.

Voi iivari että mää oon tyhmä,miten nämä tuntee sais kuriin. Ja pahinta on kun aina välillä törmään ex mieheen kun nykyisen miehen kaveri on exän veli.

Kommentit (7)

Rakastat mielikuvaasi siitä. Rakennat siitä unelmien prinssiä, joka ratsastaisi sun kanssasi auringonlaskuun. Ja sitä paitsi hyvännäköistä ja hyvää seksiä tarjoavaa miestä nyt tulee ajatelluksi muutenkin kuin tosi-rakkaus-yhteyksissä.

Todellista rakkautta on se, että haluaa elää toisen kanssa yhteistä arkea ja on luottamuksen arvoinen.

Tää on vaan niin väärin nykyistä kohtaan kun en osaa sanoa rakastanko häntä enään ollenkaan.

Itekkin luulin vihaavani exää lopun elämäni mutta vuosien kuluessa viha on muuttunut aivan toisenlaisiksi tunteiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

katsos kun minäkin himoitsin exääni, vaikka sen ihan vapaaehtoisesti jätin. Himoitsin suuseksiä ja kalua. Ongelma oli ex:n alistava käytös ja päänuppi ei ollut niin mahtavassa kunnossa kuin hänen seksitaitonsa. Ei sellaista ihmistä voi tosissaan ajatella rakastavansa.

Nykyinen ei ehkä ole niin hyvä suuseksissä kuin ex tai niin komea, mutta tosissani rakastan häntä. Kai sinunkin sen saamasi kohtelun jälkeen pitäisi osata arvostaa kunnollista miestä? Seksi ei ole sama asia kuin rakkaus. Kasva hyvä ihminen, kasva. Vai haluatko taas olla lattiarätti?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat