Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

oli mennyt gynelle ja kohdunkaulan syöpä oli levinnyt joka paikkaan? Siis gyne näki heti silmillä, että hänellä on syöpä. Pikkasen hirvitti kun luin.

Kommentit (18)

Gyne vaan totesi, että kohdunkaula syöpää täynnä, näkyi siis paljain silmin. Oli vitsaillut ystävälleen, että tulee kohta takaisin töihin, mikäli ei löydy syöpää. Ja löytyikin.

Häntä ei enää ole. Syöpä havaittiin kun nuorin lapsi oli 6kk ja 1½ vuoden päästä syöpä otti selkävoiton.

Menkää niihin papa-kokeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Häntä ei enää ole. Syöpä havaittiin kun nuorin lapsi oli 6kk ja 1½ vuoden päästä syöpä otti selkävoiton.

Menkää niihin papa-kokeisiin.

yleensä useampia vuosia ja jopa viidenkin vuoden joukkopapa-seula on riittävä. Kyllähän monilla on muutoksia, mutta se ei ole sama kuin syöpä ja vaikka niille ei tehtäisi mitään, ni niistä vain murto-osa kehittyisi syöväksi.

Minulla ei jälkitarkastuksessa papa-koetta otettu eikä asiasta edes mainittu mitään että olisi hyvä käydä... Tajusin kyllä itse varata ajan ja käyty on.

Ei minulle ainakaan lääkäri sanonut että yleensä tulisi luokka 2 jos otetaan jälkitarkastuksessa papa. Yhdelle kaverille tosin niin kävi. Mutta 96% on kyllä ollut kaikilla Ok.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat