Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Yllätysplussa tuli, tosin erittäin toivottu sellainen..

Kaveripariskunnan kanssa on varattu yhteinen matka Thaimaahan marraskuun puoli-välistä loppuun.. Olisin silloin raskausviikoilla 24-26

Kommentit (7)

Vierailija:

Lainaus:

viikkojakin toisaalta vielä sen verran " vähän" tuossa vaiheessa.. itse kai sen aina parhaiten tietää.

kävin tässä raskaudessa lomalla rv 33-34, lento oli tosin paljon lyhyempi kun pitkille lennoille ei enää olisi niin helposti päässyt.

tv. rv 26+2 synnyttänyt, ilman varoitusmerkkejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse en uskaltaisi, koska takana yksi ennenaikainen synnytys, jossa jouduin vuodelepoon juuri noilla viikoilla. Lisäksi olen nyt uudelleen raskaana ja kävin ulkomaanmatkalla rv12. Hyvä, että niin ajoissa, koska rv16 alkoivat taas ennenaikaiset supistelut ja nyt sairaslomalla.. Mutta raskaudet ovat yksilöllisiä :).

Kaikki meni unelma hyvin, lento tosin oli lyhyempi kuin Thaimaaseen. Ei kai siinäkään mitään, muistaa vain jaloitella lennolla. Viimeinen viikko alkoi jo tuntua, kun ei ollut tottunut kuumuuteen ja masu oli jo aika iso. Noi sun viikot kuulostaisi ihanteellisilta.

Pitää vain katsoa mitä suuhunsa laittaa ja varoa palamista. Jos nyt jotain tulisi ennen matkaa, niin lääkärin todistuksella voi saada ainakin matkavakuutuksesta rahat takaisin, lentoyhtiö ei välttämättä korvaa.

viikkojakin toisaalta vielä sen verran " vähän" tuossa vaiheessa.. itse kai sen aina parhaiten tietää.

kävin tässä raskaudessa lomalla rv 33-34, lento oli tosin paljon lyhyempi kun pitkille lennoille ei enää olisi niin helposti päässyt.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat