Seuraa 

eli kun muitakin treffejä on suunnitteilla niin laitetaan tää meidän tuttu treffipino pystyy.

ensi viikon keskiviikkona olisi siis jälleen treffipäivä ja aikakin olisi tuttuakin tutumpi klo 13. paikasta voidaan varmaan vielä neuvotella? eli jos sataa niin varmaan se siperia ois hyvä tuttu paikka, mut jos iso-A paistaakin taivaalla niin oisko muita ajatuksia?

me ollaan ronjan kanssa tulossa, aamulla pitää vaan tayssissa poiketa mut eiköhän me tuonne ehditä:) myös osse puheli että päivä on jo muistissa kalenterissa.

eli nyt vaan kaikki pienet-, isot- ja taaperoenskatkin nokka kohti tamperetta:)

Kommentit (10)

Meillä on edelleen lounasaika klo 13. Jos ei muut halua tulla kahvioon niin voin kyllä käydä syöttämässä Idan jossain ja voidaan tulla sitten sinne pikkukakkosen puistoon :) Kaikki riippuu tietenkin keleistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Päästään sitten miehuuksen kyydissä klo 15 jälkeen. Ollaan menossa siitä suoraan ostamaan Idalle turvaistuinta ja silleen...

Näin muuten Hermionen taannoin ja hän lupasi tulla treffeille? Ilmeisesti hällä nämä sivut tökkii ja siksi ei voi kauheasti kirjoitella... Lupasi kyllä tulla ajan ja paikan vielä katsomaan...

Se mun kaveri sai eilen prinsessan, joten hän joutuu jättämään heinäkuun treffit väliin :)

Elikkäs meille olis kyllä toi klo 13 hyvä aika, mitenkäs Osse ja MM? Entäs Hermione? Ketäs muita meittii on ollu treffeillä?

Ja paikkana käy mikä vaan!

napero

Me ollaan Eetukan kanssa tulossa, kun nää on sitten meitin viimeset treffit, byää. Kun kuukauden päästä oon jo töissä! Mutta näille " viimeisille" treffeille halutaan kuitenkin osallistuu. Tai sitten jo syksymmällä pidetään vaikka viikonloppuna, jos on ketään kiinnostuneita...

napero ja Eetu 1v5kk

mut perun kuitenkin, ku unohdin koko homman enkä nyt enää mihinkään ehdi... typykin on päikkäreillä. :( sorppa! Hauskoja treffejä kaikille kuitenkin!

-Osse

Me taidetaan nyt kuitenkin jättää tän päivän treffit väliin, sorry! Mä en millään jaksa kuunnella Eetun kiukuttelua autossa tässä helteessä, vaikka autossa ilmastointi onkin...

Mutta toivon, että joskus syssymmällä nähään! Jos teille vaan sopii viikonlopputreffit sillon...

napero ja Eetukka 1v5kk

ps. pitäkää te muut hauskaa treffeillä!

mäpäs täällä taas häiriköin.

jaa, näyttää lomakaudella olevan pienemmät treffit, no onhan se ymmärrettävää kun osa on reissussa. mutta se mulla vaan tuli mieleen että periaatteessa meillä kävis vähän myöhempikin aika hyvin kun isillä on menoa illasta. mutta ihan miten vaan, et mitä te muut ootte mieltä.

terkuin tikru

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat