Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ongelma on tämä: Olen menossa häihin ja laittamassa sinne mekon joka maksoi 900 euroa + 600 euron laukun, sen lisäksi olen menossa kampaukseen ja meikkiin. Olin suunnitellut laittavani laukun kanssa mätsäävät kengät, mutta niistä katkesi viikonlopun tohinoissa nilkkaremmi! Nyt olen paniikissa metsästänyt ympäri Helsinkiä laukkuun sopivia kenkiä, mutta ainoat jotka sopisivat kun nakutettu on halvat, 50 euroa maksaneet kengät! (Eivät olleet edes alessa!) Kysymys kuuluu: Voinko yhdistää noin kalliiseen kokonaisuuteen halvat kengät, jotka sinänsä ovat todella kauniit eivätkä ollenkaan halvan näköiset. Asiallisia vastauksia kiitos!!!

Sivut

Kommentit (42)

Anteeksi nyt vain, mutta ihan ensimmäistä kertaako pukeudet?

Tärkeämpää pukeutumisessa on se, että vaatteet ja asusteet sopivat visuaalisesti yhteen kuin se, että tuotteiden hintalaput matchaavat keskenään....

PS. Tämän on pakko olla provo!!!

Tekee pahaa lukea tällaisesta tyhjänpäiväisestä kuluttamisesta. Kolmet kengät yhtä tilaisuutta varten 8-o. Tiesitkö, että se sinun käsissäsi oleva tuote on jätteenä vain 10 % siitä, mitä se tuote oikeasti tuottaa jätettä. Surullista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tilaus tulee muuten muutamassa päivässä, pikakuriirilla. Tosin ekassa tilauksessa tahtoivat tehdä jonkun ihme tarkistuksen luottokortille ja meni muistaakseni 4 päivää kaikkiaan että tavarat oli ovella.

Ei olis pitänyt kertoa hintoja teille! En tietenkään jätä hintalappuja roikkumaan, älkää nyt hölmöjä kyselkö. Itse asiassa kävin Kaarina K:n liikkeessä, mutta sieltä ei löytynyt mitään laukkuni kanssa matchaavaa. Nuo halvat kengät löysin stockalta ja ostin ne koska ne olivat tosi nätit ja sopivat jalkaani, olivat siis kaiken lisäksi mukavat, mikä on tärkeää kun koko päivä niissä ollaan ja seistään ja tanssahdellaan. terv. Aloittaja

Jos kuitenkin kengät ovat kauniit, juhlavat ja siistit jotka sopivat juhla-asun kanssa. Ei siis mitkään äidin vanhat repaleiset lenkkarit :)

Kyllä kallista ja halpaa voi todellakin yhdistää tyylikkäästi :)

Paitsi jos olette kaikki samanlaisia materialisteja että kiikaroitte toistenne laukkuja, että tolla on vaan tollanen 350 euron, max 400 laukku.

Mutta siis ihan totta, oletteko sitä mieltä että sinänsä se, että kengät on halvat vaikkei kukaan sitä tietäis, on tyylivirhe? Aloittaja

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat