Vierailija

laukkua. Sehän on vaan laukku, jolla ei ole kuin tyyliarvo! Ei tarvi olla mukava päällä kuten kengät jne. No ei mun kai tarvikaan ymmärtää, ihmettelen vain. Kun tuntuu, että ihmiset joilla muuten on vain keskivertotulot, säästävät johonkin superlaukkuun ja ovat siitä lopun ikäänsä onnellisia. Ei kai ylikallis laukku ole ensimmäisenä ostoslistalla, jos vaatteetkin pitää hankkia. Tai siis musta laukku voisi olla jotain 10% asukokonaisuuden hinnasta, just my opinion...

Sivut

Kommentit (23)

Tuolla 50¿:n ja 600¿:n laukulla on kyllä ihan käsinhavaittavaa eroa.

50¿:lla saa nykyisin nippanappa aitoa nahkaa olevan laukun, mutta ero sitten 200¿:n nahkalaukun ja 600¿:n laukun välillä on laadun puolesta sen verran olematon, ettei pelkästään laadusta kannata 400¿ lisää kannata maksaa. Sama vertaus 600¿:n laukku tai 2000¿:n. No, ulkomuodosta voisin maksaa!

Mutta Stella ja muut rikkaat, ostakaa vaikka Michael Korsia, sillä on IHANIA laukkuja! ;-)

Guccin laukku ja Maripaita, big no no!!

Vierailija:

Lainaus:

Mun mielestä ne vaan on niiiin noloja että en haluaisi, että ykskään ihminen kuvittelee, että olen ostanut sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulle tuotteen merkki on viimeisimpiä asioita, joihin kiinnitän huomiota. Huvittaa suuresti tyypit, joilla tulee puheessa ihan itsestään merkki, värinumero ja valmistuerä puhuivatpa ne sitten mistä tuotteesta vaan. Sekin pitää mainita että syötiin aamiaiselle Stockan herkun leipää. Se on niille vaan niin tärkeää ja itsestäänselvä sisältöä elämässä, että onko Diorin vai Chanelin kevyesti sävyttävä päivävoide tänä aamuna nassusta kun nousi Finlaysonin siihen tai tähän pussilakanaan pedatusta Hästens-sängystä. Ja käveli keittiöönsä pitkin parkettia, sävy tumma pähkinä.

Jos ostat AJATTOMAN kalliin hyvin tehdyn laukun josta maksat vähän enemmän niitä sitä voi todella käyttää pitkään. Kalliissa vaatteessa kuluminen ja muoti näkyy kuitenkin nopeammin ja se joko menee huonoksi, pois muodista, kenties joskus liian pieni/iso (en usko että kovin moni on koko ikänsä saman kokoinen). Sitä paitsi mitä kalliisiin kenkiinkin tulee niin ei ne kestä yhtään sen pidempään kuin keskihintaiset kengät jos niitä koko ajan käyttää, on kokemusta.

Mutta nyt kyllä näissä varoissa tuntuu aika kaukaiselta. Enkä ole tullut kallista laukkua ikävöineeksi. On mulla tommonen räyskä, jossa kulkee mukana tarpeellinen määrä välttämätöntä rojua. Ja mieli enimmäkseen hyvä ja olo onnellinen :)

Mulle riittää laukku, jossa kamat pysyy mukana. Ja usein ostan sen mukaan et käy monenlaisen asuyhdistelmän kans. Tällä hetkellä Marimekon pussukka...ihana keäkassi

Vierailija:

Lainaus:

Guccin laukku ja Maripaita, big no no!!

Vierailija:

Lainaus:

Mun mielestä ne vaan on niiiin noloja että en haluaisi, että ykskään ihminen kuvittelee, että olen ostanut sen.

Mä en vaan kestä vaatteissa tai asusteissa sitä, että niiden merkki ja hinta näkyy kilometrin päähän.

16

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat