Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis sain jotain hämärää deittiviestiä sähköpostiini, jossa mies ehdotteli deittejä. Mulla on kuulemma ilmoitus jossain penpal sivustolla netissä.

Yritin jo googletta sivuja mutta kaikkiin on rekisteröytyneille vain pääsy! miten helkatissa löydän sivuston ja saan ilmoituksen pois?!

itse en todellakaan ole mitään minnekään pistänyt! tommonen ei varmaan voi tulla vahingossa?! ja seuraava kysymys onkin että kuka on niin v-mäinen että haluaisi mua näin satuttaa ja mahdollisesti kylvää epäluuloa miehelleni.

mitä mä teen? lähetin jo sille viestaajalle vastauksen että sori, en ole laittanut ja voitko kertoa että missä mun osoite luuraa..

Kommentit (4)

vähän veikkaan että asialla on iranilainen exä, joka on todella halunnut tehdä kaikkea ikävää. jätkä asuu nykyään yhdysvalloissa. ja yhden ilmoituksen löysin joka kuulostaisi sellaiselta että mätsää minuun ja siinä vielä sanotaan että haluan opetela farsia...

jos se on se niin onko mulla mitään mahdollisuuksia saada exä nalkkiin jotenkin? v menen lankoja pitkin jos se on se ilmo ja exä asialla.

luulis jumalisten jätkän jo tajuavan kun ollaan erottu jo 6 vuotta sitten. viimeksi vuosi sitten mulle auko päätään sähköpostitse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat