Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Sivut

Kommentit (24)

että silleen. Ja hyvin piti salassa, ei mitään ongelmaa. Suhteen alussa kun ei asuttu edes saman katon alla. Ei ollut mitään ongelmaa "näytellä"/olla mun(kin) kanssa onnellinen. Hitsin hyvä kysymys, musta ei tuohon olisi koskaan ollut. Jotkut ehkä kuvittelee, että heille kuuluu tässä maailmassa kaikki ja tinkiä ei voi mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ketään ei viedä väkisin.

Olen itse pettänyt ja vika ja syy on ollut kyllä minussa ja ehkä suhteessammekin, mutta ei niissä toisissa miehissä. Aivan itse olen pettämispäätökseni tehnyt.

Nykyisessä suhteessa olen ollut uskollinen, mutta juuri nyt taistelen jonkun omituisen villityksen kanssa. Ihastusta varattuun mieheen on ilmassa ja tunne on molemminpuolinen, huoh...

Joo mutta jos ei mies puhu niin sille ei voi sitten mitään. Mä en usko että ajatustenlukijoita on olemassa. Tai sitten se puhuu paskaa, valehtelee että kaikki on hyvin ja hyvin menee. Helppo se on toista kusettaa.

sellaisia mulkkumiehiä oikeasti ON olemassa, joille ei yksi nainen riitä. Pettävät siis, vaikka kotona olisi mikä seksipommi-palvelijatar-unelmavosu ja vaikka parisuhde olisi kuinka täydellinen.

Elän onnellisessa ja onnellisesti parisuhteessa eli äläpä mene heitteleämään typeryyksiä ilmaan!!!

taidat olla just niitä kenen kanssa petetään... =)

t. 14

Toki miestä nyt ihan ensisijaisesti, mutta kyllä myös tälle naiselle kostin, en heti vaan silloin kun se oli suloisin. Mulle ei tehdä paskatemppuja, ja vähiten mun lapsille!

T. leijonainen

mutta kyllä on naisessakin vikaa... asia oli moraalisesti väärin, hän tiesi minut ja sen että me olemme yhdessä, empatiakyvytön ihminen siis ja mieheni täys MULKKU ja toki meillä meni silloin huonosti, mutta se ei oikeuta mihinkään!

tämä vaan kertoo tästä ajasta, mitä elämme... jokainen haluaa itselleen kaiken mahdollisen hyvän, eikä mieti sitä, minkälaista surua se muille tuottaa. tosi surullista.

Ollaan tuon jälkeen oltu 10v naimisissa, mutta suhteen alussa miehellä teetti. Ja kyllä se niin on, että fiksu hoitaa ongelmat kuntoon tai sanoo rehdisti moikka, ennen uutta suhdetta. Ei ihmiset aina toimi kuitenkaan niin kuin toivoisimme. Mitähän tuollakin saavutetaan, että aletaan syyllistämään petettyä? Minä ainakaan en olisi voinut kuvitellakaan miehellä olevan mitään tarvetta moiseen seikkailuun kun kaikki tosiaan oli hyvin ja suhde oli nuori.. KAi mun olisi pitänyt sitten tajuta... just joo.

Kyllä sillä miehellä joku syy tekoonsa. Jos kaikki on parisuhteessa hyvin, niin siihen ei kolmas osapuoli pääse.

Kannaattaa ottaa peili käteen ja mennä itseensä ennen kuin syyttää ketään.

Mutta miten on mahdollista, että miehellä on kuukausia suhde toisen naisen kanssa ja samaan aikaan vaimo luulee elävänsä onnellisessa parisuhteessa, jossa kaikki on hyvin?

ja jos niitä ei noudeta pilulleen niin on oikeutettu pettämään, suhdehan ei ollut kunnossa miehen näkökantilta.

Syyttäkää vain vaimoja, mutta olkaa itse valmiita alistumaan toisen pieniinkin vaatimuksiin.

Mun mielestä suhde on ok, kun kummatkin kunnioittavat toisiaan ja ovat valmiita kompromisseihin, Ei mitään uhkailuja, että pettää jos toinen ei suostu kaikkeen.

Miehessä ON vika, jos ei epätyydyttävässä suhteessa yritä ratkoa ongelmia vaimonsa kanssa ja jos yrityksistä huolimatta suhde ei toimi, niin pistää pelin poikki, ennen kuin ottaa uuden.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat