Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kerätään vinkkejä alkuraskauden pahoinvoinnin voittamiseksi!!

Töissä pitäisi jaksaa ja olo on sanoinkuvailemattomn kauhea. Kahvitauot tuskaa, kun en voi juoda enää sitä tököttiä. Nolottaa juoda vaan vettä (epäilykset herää).

Varsinkin aamulla, tosin myös pitkin päivää, on pala kurkussa & " flunssamaiset" oireet, joka ei tunnu tokenevan syömisellä eikä syömättömyydellä.

Kirjoita siis parhaat vinkkisi pahan olon voittamiseen, ruuat, juonat, vitamiinit tm.

Kommentit (5)

Eli salmiakki on ainoa jota pystyn pahan olon hetkellä syömään. Toista lasta odottaessani herkkua oli Dracula-salmiakki. Nyt on kaapissa " lääke" odottamassa huonoja oloja..

Onneksi itselläni on alhainen verenpaine joten ei ole haitaksi.

Minulla on ollut näissä molemmissa raskauksissa iltapainoitteinen huono olo. Miulle itselleni ovat tepsineet vähän nämä:

- paljon vihanneksia ja hedelmiä

- vesi/vissyvesi

- Multitabs raskaus vitamiinit

Inkivääriäkin myydään ihan tabletteina (tai sitten voi tehdä itse teetä) mutta sitä en itse kokeillut. Senhän on todettu auttavan pahoinvointiin. Miulla se kerkes loppumaan jo rv 10 tällä kertaa.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei!

Itselläni auttoivat jäiset marjat suoraan pakkasesta. Hedelmiä söin myös paljon. Jotain pientä vähän koko ajan. Toivottavasti näistä sulle apua.

t. Carmine + Kuutti rv 21+5

-kylmä tuoremehu (omena- tai appelsiini- vähän vedellä jatkettuna. Viimeksi join myös karpalomehua, täytyykin muistaa ostaa sitä nytkin)

-tomaatti ja vähän jotain yrttisuolaa siihen päälle

-suolakeksit

Ja yleensäkin se, että ei päästä verensokeria liian alas, ja toisaalta ei syö ihan ähkyyn.

Äsken hain kaupasta suklaalevyn, mutta nyt en saa sitä edes avattua. Hassua.

Voisitko juoda teetä kahvitauolla? Kahvia ei tee munkaan mieli, mutta en sitä yleensäkään niin paljoa juo, että sen juomattomuus ei mua " kavalla" .

Mulla ällötys on ihan kokopäiväistä, ei onneksi kovin voimakasta.

Mua palelee koko ajan. Muistan sen edellisen raskauden alkuvaiheista myös. Siihen ei kyllä auta mikään... Se saattaa välillä kyllä loppua, mutta kohta jo alkaa taas. Ja väsytää... voi että mua väsyttää. Noihin jos olis joku helpotus, niin kiva olis. =)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat