Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

lääkäri määräsi minulle lääkkeitä, joista menee ns. pönttö sekaisin. Kertoi myös, että lapset on vietävä päiväksi aina tarhaan. En vain hoksinut kysyä, miten tämä kuljettelu nyt sitten tapahtuu, kun minä en saa lääkkeiden takia ajaa autoa ja miestäkään ei ole. olemmeko oikeutettuja tilapäisesti johonkin kuljetukseen, joka kuskaisi lapset tarhaan?

Sivut

Kommentit (27)

Mä otin aamulääkkeen sen jälkeen kun olin vieny lapset tarhaan, päivälääkkeen jätin väliin (muuten en olis pystyny hoitaan lapsia tarhan jälkeen) ja iltalääke sit kun lapset nukku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Itse en ainakaan pystyisi hoitamaan lapsia turvallisesti noita lääkkeitä syötyäni. Sirdaluddi vie totaalisesti käsistä jämäkkyyden ja Panacodin jälkeen olo on aivan kuin humalassa, siis kuinkahan nyt selittäisin, sen huomaa mun puheistanikin, että olen ottanut jotain. Ihan vaan tiedoksi hänelle, jonka mielestä ko. lääkkeet " eivät vaikuta mitenkään" . Ehkä hänellä on sitten niin napeilla turrutettu pönttö, että kestää moisia kemikaaleja ilman vaikutuksia.

Ap:lle jaksamista sairastamisensa kanssa. Koita saada joku hoitamaan lapsia edes päiväksi, jotta saat vaivasi paranemaan. Useinhan lepo on parasta lääkettä. Juuri siksi se lääkärikin varmaan ehdotti sitä lasten hoitoon viemistä. Onneksi löytyy vielä lääkäri, joka uskaltaa määrätä muutakin kuin pelkkiä lääkkeitä!

uskaltanut ottaa, otan illalla sitten ja katon miten vaikuttaa... Mummo voi auttaa jonkin verran kysyin justiinsa ja pystyy tuomaan lapset kotiin joinakin päivinä. Ajattelin, että jos otan lääkkeet n.klo 20 illalla kun lapset alkaa nukkumaan, niin olenko sitten ajokunnossa aamusella n.klo 8? Ja niinä päivinä kun mummo ei voi tuoda lapsia kotiin tarhasta, en ottaisi päivällä kuin vain tuota voltarenia. Ja aamulla ottaisin lääkkeet 8n jälkeen kun olen vienyt lapset tarhaan, mutta olenko sitten taas ajokunnossa klo 16 aikaan?

Voiko tässä asiassa luottaa omiin tuntemuksiinsa, siis että jos musta tuntuu, että voin ajaa niin voin ajaa?

Joistakin voi kuulostaa tyhmiltä kysymyksiltä, mut en ole mitenkään tottunut lääkkeiden käyttäjä ja autolla ajo on sellanen juttu etten viittis riskeerata lasteni ja muiden elämää.

Otat Panacodin aamulla kun olet vienyt lapset tarhaan, ja toisen sitten kun olet hakenut heidät. Sirdalud illalla.

Ja totta, lääkäri ei ole mikään sosiaalityöntekijä.

että ette ole oikeutettuja. Lääkäri ei ole osannut ottaa huomioon/et ole kertonut, että joudut itse autolla lapset kuljettamaan. Onko lääkettä tarkoitus ottaa aamulla?

ja voltaren rapid ovat lääkkeet. Lapset tarhaan siksi, että saisin levätä edes päivät ja kun mulla on kokemusta tuosta sirdaludista että menen aivan veteläksi siitä. Ilta lääkkeet voin ottaa vasta nukkumaan mennessä. Panacodista ei ole aiempaa kokemusta.

ap

Niin meinasi minulle käydä, kun olin matkalla kauppaan lapsen kanssa. Sirdaludin syöminen loppui siihen paikkaan. Onneksi vaivakin helpottui vähän ajan päästä.

Vierailija:

Lainaus:

Mulla samat lääkkeet, paitsi panacod. Mulla on todella paha niskakipu (epäillään jopa pullistumaa kaularangassa)

terkuin 9

pullistuma selässä ja sori nyt vaan kaikille etten ole kuoleman sairas. Mulla kuitenkin 2 suht pientä lasta toinen vielä vaipoissa että kyllä tähän on jokin ratkaisu saatava. Ja todellakin mulla menee pää sekaisin sirdaludista, lääkkeet vaikuttaa erilailla eri ihmisiin.

ap

Vierailija:

Lainaus:

että ette ole oikeutettuja. Lääkäri ei ole osannut ottaa huomioon/et ole kertonut, että joudut itse autolla lapset kuljettamaan. Onko lääkettä tarkoitus ottaa aamulla?

t.ap

Jos lääkettä otetaan kolmesti päivässä, miten se päivä sitten eroaa illasta? Moni käyttää säännöllisesti kolmiolääkkeitä vuosikausia, ja silti hoitaa lapsensa ihan itse kotona. Lääkäri ei ole mikään sosiaalityöntekijä, hänen ongelmansa ei ole se, miten lapsesi hoidat ja kuljetat. Lääkäri määrää sairauteen asianmukaisen hoidon, ja jos tosiaan mitään muuta ei ole tarjolla, sinä itse päätät voitko hoidon toteuttaa vai et.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat