Vierailija

En kestä olla yksin ajatuksineni, kotitöitä olisi, mutta niitä tehdessä vaivun aina ahdistaviin ajatuksiini. Haluaisin juttuseuraa, ihan vain lörpöttelyä mukavista asioista.

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaiken kaikkiaan kilsoja tuli noin 7000. Kahtena päivänä joutui käyttämään sadekamoja, (+ se huvipuistopäivä, jolloin ei ajettu), muuten oli hyvät ilmat.

Mies on vielä tämän viikon töissä, sit alkaa kesäloma. Minä olen kotona lasten kanssa. Just laitan ruokaa, kohta syödään. Tekemistä olis vaikka muille jakaa.

6

Mentiin lautalla Ruotsiin, siitä Tanskan läpi Pohjois-Saksaan, jossa oltiin ekä yö. Ekana päivänä 12 h ajamista 1200km...

päivänä Etelä-Saksaan Würzburgiin, jossa oltiin toinen yö.

Sitten Itävallan läpi motaria Garda-järvelle jossa oltiin kaks yötä. Siellä satoi. Käytiin siellä huvipuistossa, kivaa oli, lämpöä 27 astetta ja tihkusade pite liian väen poissa.

Seuraavaksi mentiin riccioneen, jossa kaveri pariskunta oli lomalla. Oltiin 4 päivää samassa hotellissa, rantaelämää yms.

Sieltä siirryttiin Volterran lähelle kummitätini luo (vuokraavat aina talon kesälomaksi Italiasta.) Oltiin heidän luonaan 5 päivää ja sitten lähdettiin takaisin.

Alppien yli Grossglokneria pitkin ja pikavauhtia saksan ja tanskan läpi. Yksi yö oltiin tanskassa.

Ruotsissa pysähdyttiin yöksi Grännaan.

Tukholmassa vietettiin puolipäivää kaupoissa käyden, ja loput hirvittävässä ruuhkassa, että päästiin laivalle. (4 minuutin normaali matkaan kului yli 1,5 tuntia).

Sitä ennen mun pitäis tyhjentää meidän keittiö. Ensi viikolla tulee maalari maalaamaan katon ja seinät. Olisko kellään hyviä vinkkejä, mihin mä nää kaikki tavarat tungen? Kaappeja ei sentään tarvitse tyhjentää, mutta kaikki tuolit, pöydät, avohyllyt yms. Ja meillä on tietokoneetkin keittiössä.

6

Alpit on aina hieno kokemus moottoripyörällä... Käy siellä kuinka usein tahansa.

Hieno oli myös se aparmento, jonka otimme sieltä kummitätini talon läheltä; rivarikaksio omalla pihalla, uima-altaalla, kaikilla mukavuuksilla, jopa tiskikonekin oli. (Josta kummitätini oli aika katkera, heillä kun oli matkassa 6 henkeä, meitä vain kaksi...). Ei siis oltu kummitätini luona yötä, kun heillä oli vain yksi wc... Liian vähän 8 ihmiselle.

Tultiin kotiin torstai aamupäivällä, maanantaina piti mennä töihin, mutta ruohoa leikatessa kaaduin ja nyt ollaakin sitten vielä viikko (ainakin) lomalla. Miten teidän kesäsuunnitelmat?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat