Vierailija

Ikea ei ollut lainkaan odottamani kaltainen.. tavaraa oli, mutta yksittäisen tavaran eri valikoima oli todella suppea!

Onko kaikki ikeat samanlaisia? Mitä eroa vantaan ja espoon ikealla? Itse kävin Haaparannan ikeassa..

Koska vaihtuu kausi? Onko tavaroilla jatkuva vaihtuvuus?

Halpaahan siellä oli.. mutta tosiasiassa ei löytynyt niitä mitä hain..

Onko kaikki samanlaisia?

Kommentit (8)

- Katso netistä etukäteen, mitä haluat. Tsekkaa varastotilanne.

- Jos tilaustavaraa, niin soita etukäteen. Varaudu odottamaan ja mieti kauanko olet valmis odottamaan, jos et saakaan heti haluamaasi.

- Katso mitä muuta olet valmis ottamaan tilalle.

- Paikan päällä tsekkaa, jos on jotain muutakin kuin netissä mainostettua.

- " Pientä kivaa" on kivoin ostaa ilman lapsia.

- Joskus on kiva mennä vaan ostamaan " pientä kivaa" ja katselemaan, mutta näin ei tartu mitään fiksua mukaan yleensä, tai kyllästyt heti, tai ei sovi muuhun sisustukseen. Pohdi asiaa kotona, ja vertaa, sitten mene uudestaan hakumatkalle. Paitsi jos kyseessä on nimenomaan pientä kivaa.

ei tuoleja, pöytiä, isompia.

Ikeoissa. Eivät ole minua varten. Mainoksissa tuotteet voivat näyttää hyviltä, mutta kun itse niitä tutkii niin huomaa heikon laadun tai materiaalit. Eivät täytä perfektionistin vaatimuksia. Ja kun tarkemmin asiaa ajattelee, niin elämää helpottamaan tarkoitetut keittiöhärvelit ym oikeasti vain vaikeuttavat arjen hallintaa. Lisää siivottavaa omituisista säilytysratkaisuista. Ei kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Netistäkin koitin katsella, mutta ei todellakaan ole niitä mitä haen..

Eli yritän hakea lasten leikeille mukavan näköisiä muovilaatikoita.. jossain halpahallissakin on parempivalikoima.. Mutta ne on niin kalliita, ikeasta ois saanut halvemmalla.. mutta kun ei ole kuin karmea valkoinen..

Ja lisäksi metallista roskista haen.. ja vaikka mitä pientä sälää.. Mutta en löytänyt.. Oletin olevan sellainen kauppa tuon ikean josta löytyy suuret valikoimat vaikka vessaharjoja.. mutta eihän niitä oo ku se yks tai kaks erilaista.. Hmm!

Mutta olihan ne halpoja ainakin tuolla Ruotsin puolella!!

Monesti suosituimmat ja sesonkitavarat on myyty loppuun tai tulee viikon päästä lisää. Tai kahden kuukauden päästä...

Eri myymälät on erilaisia, ja niissä on myös eri valikoimakin osittain, tai se varastotilanne.

Itse olen joskus ollut Las Palmasin Ikeassa ja hyvin samanlaiselta vaikutti kuin pääkaupunkiseudun Ikea, kumpi se sitten on kun on Turun tien varressa Espoo vai Vantaa?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat