Vierailija

Syödessä puren AINA poskea tai huulta. Mikä hemmetti minua vaivaa!!!

Äsken puraisin tosi kipeästi suun puolelle poskeen ja sinne tuli oikein reiät. Viimeksi purinkin toiselle puolelle ja se oli edellisellä syöntikerralla. Eilenkin pureskelin poskeen ja toissa päivänä purin kieltäni.

:´(

Kun ei osaa syödä, niin teen kohta syömälakon.

Kommentit (5)

Sinulle on todennäköisesti kehittynyt jonkinlainen purentavika, minkä johdosta puret itseäsi poskeen tai kieleen jatkuvasti. Käy hammaslääkärillä, hän voi auttaa, mikäli tästä on kyse.

Hieroo myös leukasi kuntoon. Itsellä oli sama ongelma taannoin ja kummasti helpotti muutaman kerran jälkeen. (oli hartiat, niska ja leuat niin jumissa, että vaikutti jo aivojen toimintaan yms kivaa pientä)

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Sinulle on todennäköisesti kehittynyt jonkinlainen purentavika, minkä johdosta puret itseäsi poskeen tai kieleen jatkuvasti. Käy hammaslääkärillä, hän voi auttaa, mikäli tästä on kyse.

Ei mikään ihme, vaikka purentavika olisi tullut, kun olen parin vuoden aikana varmaan joka yö kiristellyt hampaitani. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ei mikään ihme, vaikka purentavika olisi tullut, kun olen parin vuoden aikana varmaan joka yö kiristellyt hampaitani. :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat