Vierailija

Olen aina inhonnut koiria, joten kertokaa, että onko mulla vaan joku asenne, vai...

Olin kyllä antanut kaverille luvan ottaa koiran mukaan. Mutta mua ällöttää suunnattomasti muutama asia:

Se otti sen koiran saunaan. Mun saunaan. Mitäs jos se ois kussu sinne?

Sitten se, kun kuulema koira on niin pieni, että ei vielä osaa nostaa jalkaa, vaan maha on aina ihan kusessa. No, sillä kusisella mahallaan se sit piti sitä koiraa tossa sohvalla ja paljaalla patjalla ja täkin päällä, missä ei ollut pussilakanaa. Ja niin oksetti ne pissapaperit tuolla lattialla.

Lisäksi se koira oli jatkuvasti lapsen leluja syömässä, vaikka yritin niitä viedä pois.

Niin ja sit kaveri kysy, et onko sulla kuumemittaria. Sanoin et on ja annoin. Se sit mittas sillä mun kuumemittarilla koiransa perseestä kuumeen. Tais huuhtasta vähän sen jälkeen. Mutta hei, kun mä oon reissussa, niin mulla on oma mittari mukana, ettei tarvii toisen mittaria mun lapsen peppuun työntää. Eipä tee mieli käyttää sitä mittaria enää.

Sikäli harmi, loistava kaveri ja oli paljon hyvää siinä et kävi täällä, mutta toi koira oikeesti nyt vähä laimentaa koko hommaa.

Sanokaa, että ällöttääkö mua turhaan vai jatkanko koirien inhoamista hyvällä omalla tunnolla tästäkin eteenpäin.

Kommentit (13)

Ja lähteekö siitä ääntä?

Jos ei itse saa suutaan auki ja sanottua niin niin makaa, kuin petaa. jestas meillä 3 koiraa ja silti joku järjestys talossa. yksikään vieras ei kyllä noin käyttäytyisi.

Niin, mä kai oletin, että kun mä pidän ton mun taaperon touhuja silmällä kun ollaan kylässä, että koira ois vähän niin kuin sama juttu. Mutta ei kai sitten.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin voisit samalla vähän informoida miten ja missä toivoisit koiraa pidettävän teillä. Ymmärrän kyllä jos joku ei halua mun koiraa omaan sänkyynsä, sohvalle, patjalle tms. Miksi ihmeessä koiralta piti just sillon mitata lämpöä? hullua, jos koira on kipea sen paikka on kotona. Terve koira ei mittailuja tarvitse.

ja silloin ku mulla oli koira niin kysyin aina että saanko tuoda ja vahdin kyllä sitä ja kyllä mulle sanottiin suoraan jos koira ei ollut tervettullut.

Kerran kävin mulle lähes tuntemattomien ihmisten luona kylässä, ku siellä oli vierailulla tätini perhe, niin vahdin kuin haukka koiraani että se ei tee mitään väärää ja oli vielä pentu niin piti olla tarkkana että ei vaan lirauta pissoja lattialle, niin koira sitten heidän luvallaan oli sitten kodinhoitohuoneessa enimmäkseen tai tietty ulkona, ja sit ku jäin vielä yöksi niin nukuin koiran kanssa kodinhoitohuoneessa ku jokaisess muussa huonees oli parketti

Vierailija:

Lainaus:

Ällö koira, tietty joku pikkuinen räyskyttäjä. :x

On niitä ihanempiakin koiria. Harmi, että sinun kokemuksesi oli just tuollainen rakki.

En kuitenkaan kylässä anna sen tulla sohvalle. En veisi saunaan, enkä mittaisi sen kuumetta vieraan mittarilla, itseasissa en ole koskaan mitannut koiralta kuumetta.

Ällö koira, tietty joku pikkuinen räyskyttäjä. :x

On niitä ihanempiakin koiria. Harmi, että sinun kokemuksesi oli just tuollainen rakki.

olisin ite ottanut oman mittarin. Muuten: Miksi annoit koiran ottaa mukaan? Sillä noin pennut käyttäytyy ja ihme jutuista sä ällötyksiä saat. Miten voit ulkona liikkua, voit astua koiranpissaan ja se saattaapi kulkeutua likaamaan eteisen..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat