Vierailija

Ja ystävät todennäköisesti tuovat jotain teille tupaantuliaislahjaksi. Mikä tai mitä olisi kaikkein ihaninta saada?

Sivut

Kommentit (55)

Mattoteline, pyöräteline, erilaisia puutarhan hoitovälineitä, lahjakortti sisustuskauppaan, puutarhamyymälään (osta vaikka joku puun taimi) tai rautakauppaan (sieltä saisi mm. ulkovalaisimia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tai tee mieluummin itse, jos on sen verran aikaa, ei ole kovin vaikeaa, vaikkei neula ja lanka pahemmin kädessä pysyisikään. Ryijythän yleensä maksavat hirveitä ostettaessa. Jos talo on ns moderni sisustukseltaan, niin ryijy sopii kuin nakutettu.

Puutarhakasvit kun emäntä haluaa valita itse, tai on ainakin suunnitellut jo aika tarkkaan sen puolen. Ja sisustustuotteen ostaminen on vähän riskaabelia, kun ei vielä ole nähnyt, millaista sinne tarvitaan tai minkä tyyppinen sopii.

Hyviä vihjeitä, kiitos! Ja tiedän, että juuri tähän osoitteeseen sopisi mennä ihan tyhjinkin käsin, mutta jotain nyt kuitenkin viedään.

Vielä ehdotuksia?

T:ap

Vierailija:

Lainaus:

Tai tee mieluummin itse, jos on sen verran aikaa, ei ole kovin vaikeaa, vaikkei neula ja lanka pahemmin kädessä pysyisikään. Ryijythän yleensä maksavat hirveitä ostettaessa. Jos talo on ns moderni sisustukseltaan, niin ryijy sopii kuin nakutettu.

Laudeliinat saunaan? Näitä ei kai voi olla liikaa? Eikä niin tarkkaa sisustuksen suhteen millaisia ovat. Pellavaiset kelpaa varmaan kaikille.

Kuutio vessapaperia, jotain laadukasta tietysti :). Lahjana hauska, jos vastaanottajalla ja antajalla leikkimieltä ja takuulla tulee käytettyä. Ja samalla voi sitten säästyvällä rahalla ostaa jotain pitempi-ikäistä.

Todella hyvä! Kertoo siis pääasiassa itäsuomalaisesta piruperinteestä, mutta valoittaa asiaa yleisemminkin (eurooppalainen, suomalais-ugrilainen, skandinaavinen piruperinne). Miten tarinat syntyivät? Mikä niiden tarkoitus on? jne.

Yritän saada tänään blogiini (Morren kirjajupinat, löytyy Blogilistalta) paremman arvion siitä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat