Vierailija

Tällainen tunnesyöjäpullero, kun jojo-laihduttaa sata kertaa vuodessa niin melkein itku on päässyt ja monta kertaa, kun ei p-kele sitten mikään tepsi. Nälkä on kurjuus kuureilla ja kuntoilukin on ensi-intoilun jälkeen pakkopullaa. Mutta kuulkaa siskot nyt sen olen keksinyt ja ihan ilman muiden apuja.

En syö enää kahden jälkeen iltapäivällä mitään. Juoda saa sokerittomia ja kalorittomia juomia niin paljon, kun haluaa.

Kuntopyörää poljen hurjat 30 min päivässä vaikka parissa jaksossa, jos ei muuten huvita.

Tää on oikeasti toiminut! Paino putoaa tasaisesti ei millään pika vauhdilla, kuten jollain näkkäri kuurilla, mutta nyt on toivoa, että se pysyisikin järkevissä lukemissa. kahden kuukauden ajalla olen pudottanut n,5-6 kiloa. Ensin luulin, että tuo syöminen olisi joku hirveä propleema, kun iltamussuttaminen on lähes harrastus. Yllätys, yllätys nesteillä nälkä pysyy pois ja aamupäivän syömiset on ihan normaalia: aamiainen ja lounas ja välipala ennen kahta.

Kommentit (17)

Tosin mulla ei ole mitään kellonaikaa, mutta syön vain aamupalan ja lounaan (joskus klo 11, joskus vasta klo 14). Viikonloppuisin syön normaalisti.

Mutta nopeaa ei ole painonpudotus ollut. Tähän asti mennyt 13 kuukautta ja vielä olisi joku 5-8 kg pudotettavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tottakai lahdut kun ei elimistö saa tarpeeksi ravintoa, mutta katsos vaan. Paino pysähtyy kohta siihen paikkaan, kun elimistö menee säästöliekille. tai no, mistä minä tiedän paljonko syöt aamupäivällä!

Mutta tuo ei ole terveellistä laihduttamista!

Aamulla ja päivällä syön pelkästään kasviksia (vihanneksia, marjoja, hedelmiä) ja juon vettä tai teetä. Iltasella syön ihan normaalisti perheen kanssa, samaa ruokaa kuin muukin perhe.

herään vasta iltapäivällä. Koskaan en ole " aamupalaa" syönyt, en edes lapsena, ei vaan maistu ruoka heti herättyä.

Töissä syön hiukan, esim. voileivän tmv. ja juon lasin mehua. Kotiin tullessa syön kunnon annoksen lämmintä ruokaa. Ihan sama onko ravinto-opillisesti oikein...;) On vain minun tapani.

Verensokeri laskee ja aivotoimintakin jo tuosta kärsii. Luulisi myös heikentävän yöunen laatua.

Iltapala olisi hyvä syödä viimeistään pari tuntia ennen nukkumaanmenoa.

Minä laihdutin pari vuotta sitten lähes 20kg puolessa vuodessa liikuntaa lisäämällä, annoskokoa pienentämällä, säännöllistämällä ateriavälit ja jättämällä ylimääräiset herkut pois. Makeannälkään söin/syön esim. vesimelonia, marjoja + rahkaa, tai porkkanoita.

Tutkitusti mieliteko unohtuu 12 minuutin kuluttua, jos jaksaa kärvistellä...

Mulla on paino pudonnut 20 kg 5 kuukaudessa. Syön monipuolisesti ja riittävästi, lasken kaloreita siten että pysyy 1200 - 1500 kcal päivässä. Nälkää ei ole tarvinnut kärsiä, kun katsoo mitä syö.

Kilot palaavat viimeistään sitten, kun palaat normaaliin ruokarytmiin.

Paljon mielekkäämpää on laihduttaa muuttamalla elintapoja pysyvästi, pieniä muutoksia.

kyllähän sitä laihtuu kun puolet päivästä on syömättä.

mutta ei tuo kyllä pidemmän päälle toimi. Elimistö siirtyy säästöliekille eikä kilot enää tipu.

syömällä sitä laihtuu, kunhan katsoo mitä suuhunsa laittaa.

ei kannata tollasia epäterveellisiä vinkkejä jakaa!

Tottakai laihtuu, kun syö vähän. Mutta sitä ei jaksa kauan ja elimistö rupeaa laittamaan hanttiin. Laihtuminen hidastuu ja pysähtyy. Lopuksi iskee syömishimo, koska elimistö huutaa nälkäänsä. Järki käteen.

ennen söi n. pari kertaa päivässä mahottomia annoksia. Nyt syö terveellistä ruokaa ne ja aamupalan, päivällisen ja lounaan sekä iltapalan. ja laihtui puolessavuodessa 20 kiloa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat