Vierailija

Bai mennäänkö poiston jälkeen suoraan töihin?? Eikö se esilääkityskin jo estä työnteon..? Kyselee myös hammasta poistattamaan menevä.

Sivut

Kommentit (20)

suu verta valuen :( Pari hammasta poistettiin kerrallaan. Ja toimittaja olen ammatiltani, että puhehommaa oli mullakin. Hyvin kuitenkin sujui. En saanut mitään lääkitystä ennen enkä jälkeen toimenpiteen.

menet seuraavana päivänä terveyskeskukseen sairaanhoitajan vastaanotolle (pääsee samantien eikä maksa mitään, vert. jos ihan lääkärin vastaanottoaikaa koittaisit saada -tuskin onnistuisi) ja kerrot mite särkee ja et ole saanut nukuttua/syötyä jne. ja hän kirjoittaa sinulle 1-3 päivää sairaslomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

leikattiin viisarit pois, kun olivat vielä osittain ihon alla, kolme päivää saikkua, ja viikkoon en pystynyt puremaan enkä oikein mitään syömään... ja kipeetä teki. mut ottivat ylä- ja alahampaan kerralla, kahden viikon välein ensin toinen puoli ja sitten toinen.

Leikkauksista oon saanut aina 3-5päivää. Johan leikkauksen jälkeinen kipulääkityskin oli niin voimakas (panacod-poretta 1-2tbl/3krtvrk) että ihan pönttösekaisin olisin

voi käyttää ihan reilusti lomapäivän??

Jos hammaslääkäri ei näe sairauslomapäivää tarpeelliseksi niin ainahan voit ottaa lomapäivän.

ja menin takaisin samantien töihin. Vaikea oli puhua mutta 4h päästä helpotti. Tänään leukaa jomottaa ja syljeskelen verta välillä, mutta en edes tajunnut pyytää sairaslomaa...

viisaudenhampaat (ei vain vedetty pois) ja lääkäri TARJOSI minulle sairaslomaa 2-3 päivää. Olin ihan turvoksissa enkä olisi voinut olla missään näkyvissä pariin päivään - multa tosin otettiin molemmilta puolilta kerralla, eikä ollut ihan helppo case. Mutta silti. Kyllä siitä sairaslomasta voi neuvotella eli puhetyöläisenä kysy ihmeessä!