Vierailija

Bai mennäänkö poiston jälkeen suoraan töihin?? Eikö se esilääkityskin jo estä työnteon..? Kyselee myös hammasta poistattamaan menevä.

Sivut

Kommentit (20)

suu verta valuen :( Pari hammasta poistettiin kerrallaan. Ja toimittaja olen ammatiltani, että puhehommaa oli mullakin. Hyvin kuitenkin sujui. En saanut mitään lääkitystä ennen enkä jälkeen toimenpiteen.

menet seuraavana päivänä terveyskeskukseen sairaanhoitajan vastaanotolle (pääsee samantien eikä maksa mitään, vert. jos ihan lääkärin vastaanottoaikaa koittaisit saada -tuskin onnistuisi) ja kerrot mite särkee ja et ole saanut nukuttua/syötyä jne. ja hän kirjoittaa sinulle 1-3 päivää sairaslomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

leikattiin viisarit pois, kun olivat vielä osittain ihon alla, kolme päivää saikkua, ja viikkoon en pystynyt puremaan enkä oikein mitään syömään... ja kipeetä teki. mut ottivat ylä- ja alahampaan kerralla, kahden viikon välein ensin toinen puoli ja sitten toinen.

Leikkauksista oon saanut aina 3-5päivää. Johan leikkauksen jälkeinen kipulääkityskin oli niin voimakas (panacod-poretta 1-2tbl/3krtvrk) että ihan pönttösekaisin olisin

voi käyttää ihan reilusti lomapäivän??

Jos hammaslääkäri ei näe sairauslomapäivää tarpeelliseksi niin ainahan voit ottaa lomapäivän.

ja menin takaisin samantien töihin. Vaikea oli puhua mutta 4h päästä helpotti. Tänään leukaa jomottaa ja syljeskelen verta välillä, mutta en edes tajunnut pyytää sairaslomaa...

viisaudenhampaat (ei vain vedetty pois) ja lääkäri TARJOSI minulle sairaslomaa 2-3 päivää. Olin ihan turvoksissa enkä olisi voinut olla missään näkyvissä pariin päivään - multa tosin otettiin molemmilta puolilta kerralla, eikä ollut ihan helppo case. Mutta silti. Kyllä siitä sairaslomasta voi neuvotella eli puhetyöläisenä kysy ihmeessä!

Minulta leikattiin ikenen sisässä ja osittain seiskan alla oleva viisaudenhammas (alahammas). Luuta leikattiin, tli tikkejä yms, eli aika iso operaatio. Sinä päivänä en olisi töihin kyennyt, ainakaan puhumaan. Piti pitää taitosta vuodon tyrehdyttämiseksi ja särky buranan kanssakin oli aikamoista, niinkuin paha hammassärky. Seuraava päivä oli ok, vaikka särkikin vähän.

Ylhäältä vedettiin pari viikkoa sitten ja se oli hyvin helppo homma, taisin yhden buranan ottaa, mutta seuraavana päivänä ei juuri muistanut koko hommaa..

Menen julkisen puolen hammashuoltoon poistattamaan alaviisaudenhampaan. Saanko pyydettäessä saikkua seuraavankin päivän vai onko se lekurin harkinnan varassa? Teen puhetyötä ja voi olla aika kimuranttia.

Etkö saa olla pois omalla ilmoituksella 3 päivää?

Itse en olisi pystynyt puhumaan kyllä mitään viisaudenhampaiden poistopäivän jälkeisenä päivänä. Suu ei auennut viikkoon kuin savonia-lusikalle ja lisäksi multa halvaantui alaleuan hermo ja en pystynyt kunnolla puhumaan ja ylhäältä poistetusta viisurista vielä tuli reikä poskionteloon. Kahteen vuorokauteen en nukkunut silmän täyttäkään, joten en olisi senkään puolesta ollut mitenkään vastuullisessa kunnossa duunissa. Onneksi oli pääsiäisloma silloin. Oli melkoinen pitkäperjantai nimittäin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat