Vierailija

Pian 1-vuotias on varsinainen tissuttelija ja nyt mammalle alkaisi jo riittää... Varsinkin aamuyön imetykset haluasin lopettaa.

Miten olette vieroittaneet vauvan?

Kommentit (3)

Mulla onnistu niin, että lopetin ensin päiväimetyksen, sitten vasta yöimetyksen. Päivällä kun saa mielenkiinnon siirrettyä (ehkä) johonkin muuhun.

Koita tarjota lapselle jotain muuta hyvää kun hän haluaa rintaa.

Mä yritin monta kertaa lopettaa imetystä, mutta onnistuin vasta kun lapsi oli 1v 3kk. Siihen asti tuli hirveet raivarit ja mikään ei sujunut... kyllä hän silloinkin protestoi, mutta ei enää tuntikausia keskellä yötä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

9kk asti ei kelvanneet pullot ja nokkamukit lainkaan. Mutta kun sain viimein totutettua pulloon, aloin n. 1-v. iässä antamaan maitoa ensin pullosta, ja sitten tarjosin rintaa päälle. Aluksi neiti imi maitoa ahneuksissan ja puklasi pois, mutta muutaman päivän kuluttua alkoi itse kieltäytymään rinnasta. Vähitellen ateria kerrallaan vähensin imetystä. Vähitellen lopettaminen on hyväksi myös rinnoilla ja maidon tulon vähentämiselle. Kun maitoa ei enää juuri tule, ei rinta enää kiinnosta, ja lapsi luopuu siitä itse.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat