Vierailija

Hei!

Tunnen olevani ihan lopussa.. JOstain on iskenyt pelot miten selviän vauvan kanssa.. Pelottaa viikon päästä oleva ultra. Tunnen olevani henkisesti ihan loppu. Sairaslomaa en uskalla hakea, koska pomoni miettii tulevaa sopimusta raskauden yli. (olen määräaikaisella sopimuksella, tosin sopimuksia on tehty 4.5 peräkanaa) Nykyinen sopimus loppuu elokuussa ja laskettuaika 2.12. Saan nukuttua tosi huonosti, aamuisin pitäisi herätä klo 5.00 töihin.. Ilmeisesti tästä syystä ja stressistä korvani on alkanut " huutaa" ..

Alku raskauden aikana olin tosi onnellinen, en ymmärrä mistä tämä kaikki romahtamisen tunne tulee..

Uskaltaisinko hakea muutaman päivän sairaslomaa..

Olis kiva, jos joku antais jotain kommentteja..

Rv 18

Kommentit (3)

Kiitti vastauksesta..

Minua pelottaa, se mitä jos romahdan henkisesti ja en jaksa yhtään kun vauva tulee..

Ultra stressaa, pelottaa onko kaikki vauvalla hyvin.. Nyt kun tunnen oloni masentuneeksi saan laitettua vaan vettä hyrrään ja tunnen että vauva kärsii masussa tästä minun ahdistuksesta.. Ja saan näin tietenkin itelleni vielä pahemman oloni.

Jotenkin vain väsyn niin kovaa näistä jatkuvista aikasista aamuherätyksistä.. Kesälomaan on vielä puoltoista kuukautta, kumpa jotenkin jaksaisin sen ajan olla töissä.. Ehkä stressiäni lisää myös se, että haluaisin saada amk opinnäytteen tehtyä ennen kuin vauva tulee..

Menetän malttini korvan kanssa, toivon että tämä on vain ohimenevää ja lakkaa ääni, kun saan stressiäni pois..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

raskauden aikana.. Ja ne vain lisääntyy!! Siis tuntuu että kaikki maailman ongelmat kaatui päälle ja otti niistä mielettömät pultit.. mutta tilanteestasi.. Yritä ajatella, että kyllä kaikki sujuu painollaan. Voitko puhua jonkun kanssa peloistasi? Mikä sua pelottaa? Ultra (onko vauva ok?), vauvan hoito (sitten joskus), vai loppuraskaus? Jos pystyt erittelemään asiat mielessäsi niin voi olla että se helpottaa.. Ikäänkuin lista..

Tai kerro tähän tarkemmin, jos me mammat voidaan hjelppiä..?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat