Seuraa 

Mitä olen kuullut ovat vauvat useimmiten kovin äidin perään, mutta meillä näyttäisi olevan toisinpäin. Vauva 10 kk ja isä näyttää vievän äidistä voiton . Isä ja vauva oli toisistaan erossa muutaman päivän ja nyt isä on enimmäkseen ollut vauvan kanssa muutaman päivän ja tuntuu, etten minä enää kelpaa. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia vai olenko tehnyt jotain aivan väärin vauvan suhteen?

Kommentit (3)

Meillä 7kk vanha neiti ei kyllä toistaiseksi äitiä vaihda. Välillä ollut vaikeuksia saada syömäänkään isältä ja edelleen on tarkka siitä että ÄITI antaa iltapullon. Olisi minulle välillä ihan kiva niin saisin häärätä keittiössä yms. Lohduttelen puoliskoa että kyllä sun aikas vielä koittaa...Tällä hetkellä ISÄ on hauskanpitoa ja hulluttelua varten ja äiti hoitaa parhaiten kaikki tärkeät perusjutut niinkuin ruokailut ja nukkumaanlaittamisen. Tehdään kyllä näitä asioita paljon ihan yhdessäkin.

Minä hoidan vauvaa päivisin, mutta kun isi tulee töistä niin eipä äidillä enää väliä, niin on Onnimme ollut pienestä isinpoika. On joskus jäännyt syliini itkemään isänsä perään, toisinpäin ei koskaan. Mutta kyllä me kummatkin vanhemmat olemme yhtälailla tärkeitä ja rakkaita, joten en pode huonoa omaatuntoa, enkä usko tehneeni mitään väärin. Tuskin sinäkään. Itsehän sen tietää ja tuntee, että lapselle äitikin on tärkeä vaikka isi suosion viekin :-)

Onni on pullovauva, joten isä on voinnut osallistua hänen hoitoonsa kaikilta osin ihan vastasyntyneesta saakka, tämä tietenkin vaikuttanut paljon. Kaksi ensimmäistä oli sellaisia tissitakiaisia ja mammanpoikia, mihinkään en päässyt yksin ilman huutoa, edes vessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Välillä äiti on ykkönen, välillä isä. Kyllähän se ensimmäisellä " isäkaudella" taisi vähän kirpaista, mutta sittemmin olen oppinut ottamaan sen vain positiivisena. Onhan se hienoa, että isäkin kelpaa ja että isä viihtyy lapsensa kanssa!

En siis usko, että olet tehnyt mitään väärin, tai että lapsi hylkäisi sinut. Nauti vaan olostasi, kun pieni ei koko aikaa ole vaatimassa vain sinun syliäsi ja huomiotasi. Varmasti tulee niitäkin hetkiä, kun kukaan muu ei kelpaa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat