Vierailija

Kun seurustelimme miehemme kanssa alkuaikoja sain selville miehestäni tyhmän jutun. Hän oli lähetellyt yhden naisen kanssa seksiviestejä, siis tosi typeriä tekstiviestejä seksiasennoista ja mitä kumpikin tekisi toiselle jne. Mitään fyysistä heillä ei ollut, ei edes tämän naikkosen sanojen mukaan joka kovasti yritti välejämme rikkoa. Sovimme asiat, mieheni myönsi olleensa ihastunut...

Nyt olemme olleet naimisissa jo 6 vuotta ja tuosta kaikesta on 8 vuotta aikaa. Meillä on erittäin onnellinen avioliitto ja kaksi lasta. Mies on hyvä isä, täydellisen omistautunut perheelle ja pitää mua kuin kukkaa kämmenellä. Ei ole ikinä antanut aihetta epäillä mitään.

MUTTA, itsellä silti joskus nousee pintaan tuo tapaus. En epäile miestä mistään, luotan häneen 100%, mutta silti välillä vituttaa niin perkeleesti kun miettii tuota tapausta. Ehkä eniten siksi että tuo kyseinen nainen oli aivan erityylinen kuin minä, ja kaiken lisäksi oikein seksiä tihkuva ja todella kaunis. Välillä mietin, että mies haikailee hänen peräänsä jne. Tuo nainen on vielä sinkku ja lapseton ja välillä törmäämme häneen. Tiedän olevani aivan täysi idiootti ja kohtuuton kun mietin ikuisuuksia vanhoja asioita, mutten voi itselleni mitään. Tapaus loukkasi aikanaan niin paljon. Miehelle en koskaan näistä puhu.

Kommentit (9)

niin, uskon että osittain on kyse huonosta itsetunnostani. Mitään järjellistä syytähän näihin tunteisiin ei ole. Mies sai valita, hän valitsi minut. Meillä on tyydyttävä, hyvä, tasapainoinen suhde.

Mutta jotenkin.... Ehkä osittain syynä on myös se, että kyseessä on ensirakkauteni, ensimmäinen vakava seurustelusuhteeni ja siksi tuo tapaus kolahti kovemmin.

En minäkään näitä usein mieti, en edes joka kuukausi. Mutta välillä herkkänä hetkenä kun pms on päällä ja leuassa finnejä ja silmäpussit valvotusta yöstä, sitä miettii, että voi paska...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tästä hetkestä alan järjestelmällisesti sulkea tuon tyhmän jutun mielestäni joka kerta kun se muistuu mieleeni. En enää vatvo asiaa ja kiduta itseäni kaikilla mahdollisilla skenaarioilla.. Täytyy nauttia tästä hetkestä, koska se kaiken lisäksi on niin hieno! :)

Hyvää kesää sinullekin ja muille!

Mua kanssa vielä riepoo mieheni ensimmäinen tyttöystävä.. Sänkyyn asti eivät aikanaan päätyneet tytön " seksi vasta avioliitossa" asenteen takia.. Tapasimme mieheni kanssa pian lukion jälkeen ja siksi aina alussa halusinkin tehdä pesäeron tuohon siveyden sipuliin.. Seksi on meillä sujunut ja ollut hyvää..

Ymmärrän ajatuksesi, sillä minäkin vastaavia ajatuksia välillä mietin. En aina, mutta joskus harvoin tulee mieleen.. Olen kyllä puhunut tuntemuksistani ja mieheni on sanonut siihen ettei ikinä haikaile naisen perään ja sanoo että olen paras nainen hänelle ja sellainen joka häntä ymmärtää sellaisenaan.. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat