Vierailija

miten katsoi?

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lähinnä epämiellyttävällä tavalla, koska sellainen intensiivinen tuijotus ihmiseltä, josta ei itse ollut kiinnostunut, tuntui tunkeilevalta ja sai mut miettimään roikkuiko nenästä jotain vai oliko rintsikat jääneet kotiin.

muistan vieläkin miten yhden miehen kanssa tuijottelimme vaan toisiamme.. (en tiedä vieläkään mikä minuun meni..) Olin tuolloin parisuhteessa. Oli ranskantuntien jälkeen joku tauko ja sitten me keskusteltiin jotain aivan SONTAA ja silmät kertoi enemmän kuin tuhat sanaa jne.. Aivan uskomatonta! Muistan kun jotenkin pitkitettiin kumpikin lähtöä näillä sonnanjauhamisilla.. ei vaan oikein tajunnut mikä siinä toisessa iski.. Se oli viimeinen kerta kun hänet näin, sillä kurssi loppui silloin.. Koko kurssin ajan myös tuijottelimme toisiamme.. aika hurjaa!!

katse vei jalat alta aina tavattuamme. Nyt näimme noin 10 vuoden jälkeen sattumalta uudelleen eräissä helmikuisissa talvijuhlissa ja olen ollut aivan sekaisin sen jälkeen. Molemmilla perheet ja mitään suhdetta ei siis ole, mutta silti... Oikeastaan aika kaamea tilanne. Vaikea keskittyä aviomieheeni, kun ajatukset aivan muualla. Ja tämä kaikki siis pelkästään katseesta!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat